Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تاسیس استودیو جدید مایکروسافت در لندن
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مدتی است که همگان صدای پای نسل جدید کنسول های ویدیوگیم را به خوبی می‌شنوند. غول‌های بزرگ صنعت ویدیو گیم یعنی سونی و مایکروسافت در حال آماده سازی خود برای ورود به نسل جدیدی از ابتکارها و رقابت‌های تجاری سخت و دشوار می‌باشند و برنده این رقابت کسی خواهد بود که از لحاظ کمی و کیفی خروجی بهتری برای مصرف‌کننده‌ها ارایه دهد.
از این رو شرکت مایکروسافت به زودی استودیو جدیدی را در شهر لندن تاسیس خواهد کرد. کار استخدام کارمندان ارشد این استودیو آغاز شده است و این اعضا برای کسب تجربه بیشتر باید مدت زمانی را در کنار اعضای استودیو های Rare, Lionhead و Soho سپری کنند.
در این رابطه مایکروسافت به MCV اعلام کرد: "EMEA (اصطلاح تجاری به معنای اروپا، خاورمیانه و آفریقا) بازار هدف ماست، ما به پرورش بهترین استعدادها خواهیم پرداخت و بر روی رشد تجاری‌مان تمرکز می‌کنیم، و با این دیدگاه استودیوهای مایکروسافت در منطقه به رشد تجاری چشم‌گیری دست خواهند یافت."
به نظر می‌رسد ماموریت این استودیو در زمینه ساخت تولیدات و سرویس‌های موفق برای مصرف کننده‌های امروز و فردا است و شروع فعالیت این استودیو در زمینه بازی‌های انحصاری و مجانی در بخش آنلاین می‌باشد.

منبع
به اميد افزايش انحصاريهاي اين كنسول Confused83:
جانم فدای مایکروسافت