Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی FIFA 14 در کنسول های نسل بعد موفق تر عمل خواهد کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ورژن بازی FIFA 14 برای کنسول های نسل بعد یعنی PS4 و XBOX ONE ارتقاء داده شده که در آن ها بهتر از کنسول های نسل فعلی اجرا خواهد.

[تصویر:  20130829_fifa_14.jpg]

آقای دیوید راتر، (David Rutter) از کارکنان EA SPORTS در مصاحبه ای با EUROGAMER اعلام کرد که این بازی، در کنسول های نسل بعد یعنی XBOX ONE و PS4 بهتر از کنسول های نسل فعلی یعنی، XBOX 360 و PS3 اجرا خواهد شد.
او گفت : " ما خواستیم تا شخصیت ها و رافتار های بازی کنان را ارتقاء دهیم. مهمترین دلیل برای انجام این تغییر، ارتقاء قدرت جسمانی، قدرت تصمیم گیری و راهی که می پیمایند می باشد. ما تصمیم های ناهنجاری برای بازیکنان طراحی کرده ایم!"
وی افزود : " چهره شخصیت ها نیز با هوش مصنوعی طراحی شده اند که با قدرت کنسول های نسل بعد عملی هستند و این امکان را به ما میدهند که شخصیت هایی قابل پیشگویی داشته باشیم. مثلاً : فردی در طول استادیوم در حال حرکت هست؛ یک نفر در این حالت تکل می رود و هم امکان برخورد تکل به پای او هست و هم نیست! کنسول های نسل بعد همه چیز را ممکن می کنند تا برخورد یا عدم برخورد بازیکنان را مشخص کنیم."
بازی در کنسول های نسل بعد دارای انیمیشن های متعددی خواهد بود. این بازی فقط در 1080p قابل اجرا خواهد بود، که به واقع گرایانه تر شدن بازی، کمک به سزایی خواهد کرد.
این بازی برای پلتفرم های XBOX ONE و XBOX 360 و PS2 و PS3 و PS4 و PS Vita و PC و 3DS و Wii قابل اجرا خواهد بود که برای پلتفرم های iOs و Anroid  نیز به صورت Free-to-play خواهد بود.

منبع
فکر کنم امسال دیگه رقابت خوبی بین FIFA و PES باشه.
هردو قدرتمندانه دارن میان جلو.
هیچی دیگه !! سیاست ea باز شروع شد !! برای مبارزه کردن با pc !! :(