Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعات جدیدی از مراحل ساخت عنوان Killer Instinct
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  1376999185-xboxwire-thunder-5-1024x576.jpg]




به تازگی در یک مصاحبه با تهیه کننده ی عنوان Killer Instict , آقای Michael Willette و طراح ارشد بازی , آقای David Verfaillie از شرکت Double Helix
که در حال طی کردن مراحل ساخت KI هستن که به صورت انحصاری برای Xbox One عرضه خواهد شد و یک عنوان Launch Title خواهد بود , صورت گرفته
است. در این مصاحبه اعلام شد که این عنوان 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد و هیچ مشکلی نخواهد داشت.

در این مصاحبه پرسیده شد که اجرای این نوع بازی با کیفیت 1080p بر 60 فریم بر ثانیه کار سختی است یا آسان ؟ آن دو پاسخ دادند : " به طور فنی ما
در حال کار برای اجرای بازی با کیفیت 720p و 60 فریم بر ثانیه هستیم . 60 فریم بر ثانیه یکی دیگر از ستون های پروژه است.چیزهایی به بازی اضافه شده
بودند که جلوی اجرای بازی در حالت 60 فریم بر ثانیه را می گرفت و ما به جرات می توانیم به گوییم که هر چیزی که جلوی اجرای این عنوان بر 60 فریم بر ثانیه
را می گرفت حذف یا بهینه شده است البته جلوگیری از این عمل با وجود Xbox One :ار ساده ایست. "

همچنین از آنها در مورد امکانات مایکروسافت برای ساخت بازی پرسیدیم ( مخصوصا Cloud ) و اینکه چطور این امکانات و وسایل به بازیسازان کمک میکند

" ما می توانیم هزارها بازی را پیدا کنیم که مردم از طراحی عالی آنها راضی بودند و از انجام آن بازی لذت میبردند و بازی ما هم همینگونه خواهد بود و گیمر
ها می توانند در بازی ما با استفاده از قابلیت GameDVR تصاویر و ویدیو های بازی خود را آپلود کنند و به اشتراک بگذارند همه ی اینها با استفاده از تکنولوژی
جدید ممکن خواهد بود و Cloud قابلیت فوق العاده ایست و به ما برای انجام این کار کمک فراوانی کرد "

منتظر خبر های بیشتر در مورد قابلیت Cloud در XOne باشید.



http://gamingbolt.com/killer-instinct-de...-one-cloud