Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: همگام با دزدان دریایی | پیشنمایش assassins creed iv 4 black flag
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
سری بازیهای ASSASSINS CREED  یکی از بهترین , پرطرفدار ترین و بزرگ ترین فرانچایز های نسل هفتم بازیهای ویدئویی هستند که  توسعه دهنده اش یعنی UBISOFT  با عرضه هر ساله این عنوان راه شرکت ACTIVISION  و سری CALL OF DUTY  را در پیش گرفته است  که این عمر زیاد به مزاج طرفداران اثیل این عنوان خوش نیامده . طرفداران این سری خواهان نوآوری های بیشتر و جدید تری در این بازی هستند ولی از نسخه دوم به بعد   کم تر نواوری ای از این سری دیده شده که کمی نا امید کننده به نظر میرسد . به هر حال با وجود اعتراضاتی مبنی بر اینکه بهتر است UBISOFT  نسخه جدیدی از PRINCE OF PERSIA  را به جای  ASSASSINS CREED بسازد ، حدود یک سال پیش از نسخه چهارم این عنوان پرده برداری شد . از این رو تصمیم من بر ان شد تا در این مقاله به معرفی و بررسی این بازی و اطلاعات منتشر شده از ان بپردازم . امیدوارم از خواندن این مقاله لذت کافی را ببرید .  
 
==============================
[تصویر:  50391043577809842521.jpg]==============================
نام: Assassin’s Creed IV: Black Flag
سازنده: Ubisoft Montreal و چند استدیو فرعی UBISOFT
ناشر: UBISOFT
تاریخ انتشار: ۱ نوامبر ۲۰۱۳
سبک: ماجراجویی، مبارزه ای، سوم شخص
پلتفرم: PS4-PS3-XBOX ONE-PC-PS3-XBOX 360
============================
الطیر ابن لا احد ، اتزیو آدیتوره ، کانر کنوی و هیتم کنوی 4 نفری هستند که درنسخه های قبلی این سری از بازیها کارکتر اصلی بوده اند . اما داستان کلی این سری بر محوریت کاراکتری به نام دزموند مایلز (Desmond Miles) است. در پایان نسخه قبلی دزموند طی یک اشتباه بزرگ  به خیال نجات بشریت در سال 2012 خود را قربانی میکند ، با این حال یکی از کارمندان شرکت ابسترگو توانست به خاطرات دزموند و اجدادش که همان اساسین ها هستند دست پیدا کند . بنابراین برای باری دیگر توسط دستگاه Animus به گذشته باز خواهیم گشت.
ایده ساخت نسخه چهارم بازی (assassins creed blackflag ) از ان جا شروع شد که وقتی کارکنان ubisoft  در حال ساخت مراحل دریایی نسخه سوم بازی در سال 2011  بودند ، این ایده به ذهنشان خطور کرد که میتوانند یک بازی مجزا با موضوع  دریا و دزدان دریایی  بسازند که این ایده تا حدی هم خوب به نظر میرسید . اقای darby mcdevitt در این باره میگوید :
" وقتی AC III در حال ساخت بود ما میدانستیم  که این داستان در باره پدر و پسر است و حال اگر به مدتی قبل یعنی به دوران طلایی دزدان دریایی برگردیم ، می توانیم بازی جذاب تر داشته باشیم . در این لحظه بود که Edward Kenway به فکرمان خطور کرد "
داستان بازی در سال 1715 و قبل از وقایای نسخه سوم بازی به اتفاق می انجامد و محل اتفاق وقایع بازی نیز بر فراز دریای کارائیب قرار دارد . همچنین گفتنی است شخصیت اصلی بازی هم Edward kenway   نام دارد که در ادامه به معرفی مختصری از این کرکتر میپردازیم .
==============================
ادوارد کنوی کیست ؟
اگر به داستانهای مصور این  مجموعه سری بزنید ، متوجه وجود نام ادوارد کنوی در زندگینامه CONNOR  و HYTHAM میشوید . او در خانواده ای فقیر و تهی دست در بریتانیا چشم به جهان گشود . در جوانی اش برای بهتر کردن زندگی اش به دریا های کارئیب و امریکا رفت که به تازگی کشف شده بودند .  اداورد مدتی برای کشتی های دولتی کار میکرد ولی طی حادثه ای از کار بیکار شد و به غارت کشتی های دیگر در کارائیب روی اورد . ادوارد که در جوانی ازدواج کرده بود صاحاب پسری به نام Haytham شد که به یک   Templar تبدیل شد. نوه ی او Connor هم تبدیل به یک Assassin شد.
بعد از مدتی ادوارد متوجه جنگی بین اساسین ها و تمپلر ها میشود و برای جنگ با تمپلر ها به گروه اساسین ها میپیوندد  . کسی که یار نوه و دشمن فرزندش است . 

[تصویر:  26390981672891616916.jpg]
 ===============================     
تاریخ را تکرار تکرار کردیم :
در این نسخه هم مانند تمام نسخه های قبلی بازی از شخصیت ها ، مکان ها ، نبرد ها و وقایع های کاملا واقعی استفاده شده است . کاراکترهایی مثل  Calico Jackیا  Charles Vanکه واقعی هستند گواه این عمر هستند . سازندگان بازی اعتقاد دارند که تاریخ جزئی انکار ناپذیر از زندگی است و نمی توان با تخیلات زیاد ، تاریخ و وقایع شگفت انگیز آن را انکار کرد .
 [تصویر:  36371344329147611259.png]
=============================
گیم پلی ، ایا تغییری کرده است؟
نقش پارکور در نسخه قبلی بازی بسیار کم رنگ بوده است ، که این عمر باعث نا رضایتی هایی از سوی طرفداران این سری گردید ، از این رو توسعه دهندگان این سری در این باره گفته اند : قصد داریم این بخش از گیم پلی را دچار تغییراتی کنیم . در این نسخه ادوارد میتواند مانند کانر از ساختمان ها ، درخت ها ، صخره ها و ... به سرعت بالا  برود که این عمر نشان دهنده این است که در این نسخه  این بخش دارای اهمیت بیشتری است . با این وجود به نظر نمی رسد بازهم شاهد چیزخاصی در این مورد باشیم زیرا همچنان در قاره ی تازه کشف شده آمریکا هستیم و خبری از ساختمان های بلند فلورانس و اورشلیم نیست.

[تصویر:  15608986258156489931.jpg]

اصلی ترین شهر های بازی Kingston- Havana- Nassau نام دارند که هر کدام برای خود مراحل خاصی را دارا میباشند  . هاناوا پایتخت حوضه کارائیب است ، ناسوئا محلی امن برای ادوارد است زیرا این شهر مرکز دزدان دریایی میباشد و  کینگستون برخلاف ناسوئا محل نه چندان امنی برای ادوارد است زیرا محل تجمع انگلیسی ها و تمپلر ها میباشد .
همانطور که در متون بالا گفتیم خشکی محل مهمی برای اتفاق افتادن وقایع بازی در ان هستند ولی مهم ترین نیستند . مهم ترین محل اتفاق افتادن وقایع بازی دریاست . اصلی ترین هدف ادوارد نیز به دست اوردن پول است . این هدف را میتوان به نحوه های گوناگونی به دست اورد اورد. مثلا با غرات کشتی های دیگر . این کشتی ها می تواند مال افراد ثروتمند یا حتی Templar ها باشد. شما می توانید توسط توپخانه کشتی یا به وسیله نبرد تن به تن این کشتی ها را غارت کنید. البته بعضا این کشتی ها می توانند نظامی هم باشند که روبرو شدن با آن ها اتفاق چندان خوشایندی نیست. بعضی از این کشتی ها هم بسیار بزرگ هستند هم دارای امکانات بسیار که بعید است Jackdaw در ابتدا بتواند حریف این کشتی ها بشود.
در این بین گارد های امنیتی نیز بی کار نیستند و ممکن است از بد بخت شما به مخمصه ان ها گیر بیفتید . البته راه های دیگری هم برای به دست اوردن پول هست . برای مثال شکار نهنگ . شما میتوانید با شکار نهنگ و فروختن گوشت و پوست ان به مردم شهر پول خوبی را به جیب بزنید و با ان به خدمه کشتی ، استحکام کشتی و ... بیفزایید . راه دیگر به دست اوردن پول نیز راه خ پیدا کردن گنج های گم شده دیگر کشتی ها است که ممکن است از بد شانسی شما کوسه ها  به شما حمله کنند . به طور کلی هدف از به دست آوردن پول، ارتقا Jackdaw کشتی شما است. می توان قدرت های دفاعی و تهاجمی و همچنین استحکام بدنه آن را بیشتر کرد یا بر خدمه کشتی افزود.

[تصویر:  20500366784904775236.jpg]

اصلی ترین سلاح های ادوارد در این نسخه HIDDEN BLADE  ، سلاح همیشگی اسسین ها ، چند تفنگ و دو شمشیر است که هر کدام از این سه صلاح دارای قابلیت های منحصر خود هستند . همچنین در رابطه با شمشیر ها و تفنگ ها نیز باید گفت که تغییراتی هم در این صلاح ها دیده شد است . ادوارد توانایی حمل ۴ تفنگ را دارد . او هم چنین می تواند از دو شمشیر به صورت همزمان در مبارزه استفاده کند.
در این نسخه سعی بر این شده تا بازیکن کاملا ازاد باشد . برای مثال شما میتوانید کاملا بی هدف سوار کشتی خود شوید و به گشت و گذار در دریا بپردازید ، البته بهتر است که پرجم دزدان دریایی را بر افراشته نکنید .  همجنین گفتنی است که اگر مکانی را کشف یا فتح کنید ان ماکان در قشه شما قرار خواهد گرفت و به نوعی جزو متصرفه های شما قرار میگیرد .

[تصویر:  33345316042116756808.jpg]

============================
تجربه ای نو ...
به نظر میرسد بخش مولتی پلر بازی قصد نشان دادن تجربه ای نو به بازیبازان و طرفدران این سری را دارد . این بخش همانند نسخه های قبلی اش ، داشتان های خاص خود را دارا میباشد . البته اطلاعات منتشر شده از این بخش ، بسیار مبهم است ولی این را میدانیم که بسیاری از حالت های قبلی نسخه های گذشته در این نسخه هم باز خواهند گشت . ولی این سوال برجاست که ایا مبارزات انلاین در این نسخه وجود دارد ؟ این یکی از چیز هایی بود که به شدت کمبودش در بخش مولتی پلیر نسخه سوم بازی احساس میشد . توصر کنید چقدر هیجان انگیز خواهد بود ، انلاین با کابران انلاین دیگر که در حال بازی کردن این نسخه هستند به جنگ بپردازید ف از این هم گذشته فکر کنید خدمه کشتی شما هم کاربران انلاین باشند . در کل با بررسی اطلاعات منتشر شده در مورد این بخش ، میتوان فهمید یکی از نقاط قوت این بازی بخش مولتی پلیرش است .
===========================
انویل نکست ، بهترین نتیجه ...
تنا چیزی که از چند تریلر پخش شده از این نسخه تا کنون مشاهده کرده ایم ، در مورد سیستم مبارزات ، کمی غواصی ، مبارزات کشتی ها ، تعداد زیادی از تصاویر با محیط های حیرت انگیز و طوفان های قابل توجه دریایی بود که همه ی آن ها فوق العاده به نظر می رسید. اما این تریلر های زیبا تنها گوشه ای از گرافیک بازی را نشان میداد که بر روی یک pc  با مشخصات قدرتمند اجرا میشد . بنابر این فعلا باید صبر کنیم و ببنیم که آیا پرچم سیاه میتواند  دنیای واقعی را در قالب یک بازی برایمان نشان دهد ؟ البته Assassin’s Creed 3 دز زمینه گرافیک یکی از زیباترین ها بود ولی امید می رود که پرچم سیاه باگ های قسمت گذشته را نداشته باشد.
[تصویر:  18555951348238807186.jpg]

=============================
نسل هشتم ، و دیگر هیچ ...
پرچم سیاه مقصد اصلی خود را بر روی پلفترم های بر روی پلفترم های  PC, Xbox 360, و PS3 قرار داده است ، اما بدون شک یوبیسافت تمرکز ویژه ای بر روی نسخه نسل بعدی بازی خواهد داشت ، از تفاوت های این نسخه با نسخه های نسل هفتم میتوان به گرافیک بهتر نسبت به نسل فعلی ، کنترل جدید  و ... اشاره نمود . البته نسخه  Wii U بازی نیز ، هم زمان با نسل هفتم عرضه میشود . اما امید می رود که ویزگی های گیم پد بازی در مقایسه با Assassin’s Creed 3 حداقل بهتر باشد.
با توجه به وعده های یوبیسافت مبنی بر اینکه پرچم سیاه از لحاظ کلی نگاهی به بازی های گذشته دارد  و تمامی تجارب مفیدی که از هر کدام از قسمت های گذشته داشته اید به صورت یکجا در قسمت چهارم وجود خواهد داشت میتوان این نسخه را بهترین عنوان در طول تاریخ این طپسری از بازیها نامید .
============================
 وسعت به معنای واقعی ...
پرچم سیاه دنیای وسیعی دارد ، خیلی وسیع تر از انچه فکرش بکنید . طبق اطلاعات منتشر شده از یوبیسافت و کارمندانش وسعت دنیای این نسخه از این سری از بازیها بیش از 60 برابر از نسخه های قبلی اش بیشتر شده است که این عمر باعث زیبا تر شدن بخش گیم پلی میگردد . Jean Guesdon کارگردان خلاق این بازی در گفتگویی با سایت Gamezone در این باره میگوید :
" دنیای کارائیب در Assassin’s Creed IV: Black Flag حقیقتا بزرگ می باشد. اگر بخواهیم از لحاظ اعداد حساب کنیم بزرگ تر از هر کدام از قسمت های گذشته ی Assassin’s Creed است. احتمالا در حدود ۶۰ برابر بزرگ تر می باشد ، البته اقیانوس های نیز کمک بسیاری به دارا بودن چنین وسعتی کرده است. ما در بازی تصمیم گرفتیم که این سرزمین بازی را در سرتاسر اقیانوس پراکنده بشود.
ما این بازی را طوری ساخته ایم که مطمین بشویم که کارائیب را به بهترین شکل ممکن نشان داده ایم. ماجراجویی ، اکتشاف ، کشف جزایر و رسیدن به مقصد هایی دور جزو اصلی ترین تجربیات بازی بود که ما می خواستیم آن را ارایه بدهیم. "
==============================
ظرافت در یک کلام :
یکی از چیز هایی که یوبیسافت همیشه به ان اهمیت زیادی میدهد ، بخش صدا گزاری در بازیهای اساسین کرید است . این بخش همیشه یکی از نقاط قوت این سری در تمام نسخه ها بوده است . یوبیسافت برای هره بهتر کردن این بخش همیشه از اهنگشاز های بزرگ دنیا مانند لورن بالف و ... استفاده میکرد . ولی در این نسخه ساخت این بخش بر عهده کسی نیست به جز برایان تایلر . که در ادامه به معرفی مختصری از این اهنگساز میپردازیم . طبق اطلاعات و تریلر های منتشر شده از این نسخه ، گوه است که این نسخه دارای صدا گزاری ای عالی و بی عیب و نقص است که میتواند به جزوز لیست بهترین صداگزاری بازی های ویدئویی سال  وارد شود .
==============================
نگاهی مختصر به برخی از شخصیت های تاثیر گذار در این نسخه :
 
کاپیتان کید :
کاپیتان کید ، احتمالا او را از aciii به خاطر بیاورید . همان کسی که گنجش را در مقابل تیر دزدان دریایی مصون میداشت .  حال به احتمال زیاد اورا در پرچم سیاه نیز خواهیم داشت . نقل شده است که او در طی یکی از دزدی هایش گنج بزرگی را در زیر دریا مخفی کرده و حتی در 30 سال اخیر هم تلاش هایی برا پیدا کردن این گنج صورت گرفته که هیچ کدام به ثمر نرسیده است . اما او در سال 1701 مرده و پیوند دادنش به بازی کمی سخت است ، بنابراین ممکن است به جای او یکی از شاگردان ، فرزندان و .. اش در بازی حضور داشته باشند . به هر حال وجود او در بازی بسیار تاثیر گذار است . گرچه کاپیتان کید زیاد به تاکتیک های راه زنی اعتقاد نداشت ولی اما نباید خدمت های وی را به این قشر فراموش کرد .
=============================
ادوارد تک :
 او یکی از دشمنان اصلی ادوارد کنوی و قدرتمند ترین دزد دریایی دنیاست که به نوعی تمام دزدان دریایی دنیا را زیر نظر دارد و بر ان ها مدیریت میکند . وجود او در بازی 100 درصد است برای ثابت کردنش هم وجود او در تریلر های بازی گواه است . گفتار و رفتار او بسیار شبیه تمپلر هاست و طبق شایعات منتشر شده در دنیای مجازی او به دنبال سیب عدن است . شکی نیست که موجود او در بازی بسیار تاثیر گذار است .

[تصویر:  95741865763023834357.jpg]

 کارلس وین :
او نیز یک دزد دریایی کثیف است که در بودن او در تمپلر ها شکی نیست . کسی که بدون در نظر گرفتن هیچ چیز به جزمنفعتش ، به همه حمله میکرد . بیشتر شهرت او نیز به دلیل خشونت و بی رحمی اش است . با اینکه مردم از ریش سیاه تک میترسیدند و از او حصاب میبردند ولی از کارلس به شدت متنفر بودند . حال خودتا تفاوت را قضاوت کنید . ولی طی یک حادثه پلیس با همکاری خدمه او وی را دستگیر و حکم اعدامش را تصویب کردند . ولی طی یک اشتباه از دولت اعدام وی به یک سال تعلیق کشید . اشتباهی که هیچ کس دلیل ان را نفهمید .

[تصویر:  29682814145032455304.png]

انه بونی :
 
یکی از زنانی که دزد دریایی بسیار قوی ای بود !!! او همسر کالیو جک و مادر فرزندانشان است . این تمپلر به همسرش هم رحم نکرد و طی یک حادثه در مرز فروختن همسرش بود . او که میدید با او مثل یک حیوان رفتار میشود ،  دلش را زد به دریا و از ان جار رفت ! موجود او در بازی کمی  نا محتمل است ، به هر حال برخی از کرکتر ها قطعا باید در بازی وجود داشته باشند و برخی دیر هم باید از بازی بروند . !!!

[تصویر:  32242510901037830911.png]

بنجامین هرنی گلد
وی اولین در سال  1713  زمانیکه بیکار بود ، وارد حرفه دزدان دریایی شد . او با بر عهده گرفتن فرماندهی 75 نفر دیگر که از جمله ان ها میتوان به ادوارد تک اشاره داشت به باهاما که منطقه استعماری بود حرکت کرد.

[تصویر:  75666414232564045671.png]
===============================
معرفی مختصری از برخی دستندرکاران ساخت این نسخه :
 
داربی مک دویت ، نویسنده داستانی و دیالوگ نویس این نسخه از این سری بازیها :
داربی مک دویت یک نمایشنامه نویس و دیالوگ نویس خلاق است که هم اکنون در استدیوی یوبیسافت مونترال مشغول به کار است . او در سیاتل به دنیا امد و در همان منتقه به تحصیل پرداخت و بزرگ شد . او هم اکنون بیش از یک دهه است که به صورت حرفه ای در حرفه های  خود درحال فعالیت است ودر زمینه های نویسندگی,فیلم سازی ,اهنگ سازی و طراحی بازی هم فعال است.او در هردو بخش داستان نویسی و دیالوگ نویسی درAssassins Creed:bloodlines و Assassins Creed:discovery و Assassins Creed:revelations و Assassins Creed:embers و Assassins Creed IV:black flag نقش داشته است.

[تصویر:  18537946233572356158.jpg]

برایان تایلر ، اهنگساز این نسخه از این سری بازیها :بریان تایلر یک اهنگساز و تهیه کننده موسیقی امریکایی تبار است که کار خود را به صورت حرفه ای از سال 1997 شروع کرده است . از جمله کار های او در دنیای سینما و بازی های ویدئویی میتوان به سریع و خشن : 5 ، سریع و خشن : توکیو دریفت ، مرد اهنی 3 ، ندای وظیفه : جنگاوری نوین 3 ، فارکرای 3 ، نبرد در لس انجلس و ارمی او تو اشاره کرد .

[تصویر:  05126920105897375613.jpg]

لورن بالفه :
لورن بالفه ، یک اهنگساز و صدا گزار اسکاتلندی تبار است که کار حرفه ای خود را از سال 1999 شروع کرده . از جمله کارهای او میتوان به beyond two seuls  ، اساسینس کرید 3 ، کرایسیس 2 ، شوالیه تاریکی ها بر میخیزد ، the bible  و غیره اشاره نمود که هر کدام از این کار ها گواه حرفه ای بودن این اهنگساز است .

[تصویر:  40141380399618496582.png]

=============================
سخن اخر :
وقتی به پیشرفت های یوبیسافت در ساخت این نسخه از سری بازیهای assassins creed  نگاه میکنیم ، باید به این شرکت و کارمندانش افرین بگوییم که علی رغم این که این عنوان یک فرنچایز سالانه است ولی توانسته به خوبی همگان را با نمایش های زیبایش چه در فستیوال ها و چه در فضای مجازی راضی نگه دارد . عرضه ی بازی برای نسل بعد ، ویزگی های جدید در قسمت چهارم به همراه ده ها موارد دیگر همگی دست به دست هم داده اند که پرچم سیاه همانند یک Ip جدید به نظر برسد . بنا بر این همگی ما باید صبر کنیم تا مشاهده کنیم ، اساسینی در قالب یک دزد دریایی میتواند به خوبی بدرخرشد یا نه ؟
=============================
دانلود برخی از تریلر های منتشر شده از این بازی :

دانلود اولین تریلر از گیم پلی بازی
دانلود یکی از تریلر های گیم پلی بازی
دانلود تریلر 13 دقیقه ای از گیم پلی بازی

============================
پایان
============================
نویسنده : پوریا رستمی
============================
توجه : این مقاله فقط و فقط مخصوص فرم سایت بزرگ گیمفا نوشته شده است و هرگونه کپی برداری از ان بدون ذکر نام نویسنده ، سایت گیمفا و فروم سایت بزرگ گیمفا با لینک ممنوع میباشد .
 











 
[img]images/smi/s0 (74).gif[/img] Nice [img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
----------------
چرا یهویی همه به فکر نوشتن پیش نمایش از این بازی افتادن [img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
(09-04-2013, 09:57 PM)'Prime' نوشته است: [ -> ][img]images/smi/s0 (74).gif[/img] Nice [img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
----------------
چرا یهویی همه به فکر نوشتن پیش نمایش از این بازی افتادن [img]images/smi/s0 (25).gif[/img]

 
شما ها چه قدر زود پیش نمایش به این بلندی رو می خونین!!![img]images/smi/s0 (43).gif[/img] پیش نمایشتون که طولانی و دارم می خونمش، معلومه که خیلی براش زحمت کشیدین[img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
(09-04-2013, 10:04 PM)'a.gamer' نوشته است: [ -> ]
(09-04-2013, 09:57 PM)'Prime' نوشته است: [ -> ][img]images/smi/s0 (74).gif[/img] Nice [img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
----------------
چرا یهویی همه به فکر نوشتن پیش نمایش از این بازی افتادن [img]images/smi/s0 (25).gif[/img]


 
شما ها چه قدر زود پیش نمایش به این بلندی رو می خونین!!![img]images/smi/s0 (43).gif[/img] پیش نمایشتون که طولانی و دارم می خونمش، معلومه که خیلی براش زحمت کشیدین[img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]

 
من که فکر نکنم جایی نوشته باشم خوندمش [img]images/smi/s0 (60).gif[/img]
(09-04-2013, 10:10 PM)'Prime' نوشته است: [ -> ]
(09-04-2013, 10:04 PM)'a.gamer' نوشته است: [ -> ]
(09-04-2013, 09:57 PM)'Prime' نوشته است: [ -> ][img]images/smi/s0 (74).gif[/img] Nice [img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
----------------
چرا یهویی همه به فکر نوشتن پیش نمایش از این بازی افتادن [img]images/smi/s0 (25).gif[/img]



 
شما ها چه قدر زود پیش نمایش به این بلندی رو می خونین!!![img]images/smi/s0 (43).gif[/img] پیش نمایشتون که طولانی و دارم می خونمش، معلومه که خیلی براش زحمت کشیدین[img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]


 
من که فکر نکنم جایی نوشته باشم خوندمش [img]images/smi/s0 (60).gif[/img]

 
پس از کجا می دونین که nice هست؟!
(09-04-2013, 10:14 PM)'a.gamer' نوشته است: [ -> ]
(09-04-2013, 10:10 PM)'Prime' نوشته است: [ -> ]
(09-04-2013, 10:04 PM)'a.gamer' نوشته است: [ -> ]
(09-04-2013, 09:57 PM)'Prime' نوشته است: [ -> ][img]images/smi/s0 (74).gif[/img] Nice [img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
----------------
چرا یهویی همه به فکر نوشتن پیش نمایش از این بازی افتادن [img]images/smi/s0 (25).gif[/img]




 
شما ها چه قدر زود پیش نمایش به این بلندی رو می خونین!!![img]images/smi/s0 (43).gif[/img] پیش نمایشتون که طولانی و دارم می خونمش، معلومه که خیلی براش زحمت کشیدین[img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]



 
من که فکر نکنم جایی نوشته باشم خوندمش [img]images/smi/s0 (60).gif[/img]


 
پس از کجا می دونین که nice هست؟!

 
1 - از روی شناختی که از این آقا داشتم
2 - از روی نگاه جزئی که به پیش نمایش کردم
-----
اول فکر کردم که همون پیش نمایش AP ـه چون موردهایی که بررسی کردن تقریبا شبیه هم هستن
واقعا بعضی ها واسه نوشتن خیلی زحمت می کشند
 همیشه موفق پیروز باشید
[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
یک ذره مثل ماله علی نیس؟
(09-04-2013, 10:44 PM)'B The Game' نوشته است: [ -> ]واقعا بعضی ها واسه نوشتن خیلی زحمت می کشند
 همیشه موفق پیروز باشید
[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
 
(09-04-2013, 11:38 PM)'Erfan_HD' نوشته است: [ -> ]یک ذره مثل ماله علی نیس؟
 
چیش ؟؟؟
عکس ها و تم نوشتنش
صفحه‌ها: 1 2