Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Metal Gear Solid 5 دارای میان پرده های کمتری خواهد بود.بدون توقف دوربین
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  kojimalagz610.jpg]

در یک نشست خبری با Kojima Productions , رییس این استودیو , Hideo Kojima , در استودیو تازه تاسیس Los Angeles اعلام کرد : در
Metal Gear Solid 5 میان پرده های گیم پلی یا غیر تعاملی از طریق Cutscene های بدون توقف تشکیل خواهد شد.

کوجیما : " ما واقعا در تلاش هستیم تا نظر گیمر ها را جلب کنیم. ما حتی نمیخواهیم در میان پرده ها توقفی وجود داشته باشد چون اینکار
باعث طولانی تر شدن میان پرده ها می شود. ما میخواهیم با همان دوربینی که گیم پلی نمایش داده می شود , میان پرده هم نمایش داده
شود و این باعث شکسته شدن مرز بین گیم پلی و میان پرده خواهد شد. "

قبل از پرسش و پاسخ در آن جلسه , یک دموی زنده از مقدمه ی بازی به نمایش در آمد ( که Ground Zeroes لقب گرفته است ) و بعد این دمو
با توضیحات کوجیما همراه شد و دوربین برای نمایش میان پرده بعد آن بدون توقف به گیم پلی پیوند خورده بود بدون آنکه بازی لود یا لحظه ای
قطع شود.Snake در حال بالا رفتن از صخره ای بود _ که مقداری با تریلر سال 2012 متفاوت بود.این پیش درامد بازیبازان را به 9 سال قبل از به
کما رفتن Snake خواهد برد و چگونگی به کما رفتن او را شرح خواهد داد.

کوجیما همچنین اعلام کرد : " این یک بازی با محوریت مخفی کاری و جهان باز است و ما دنبال اضافه کردن جنبه های سینمایی نیستیم.
انتظار می رود اینبار MGS کمتر میان پرده داشته باشد. "



http://www.vg247.com/2013/09/06/metal-ge...cutscenes/