Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: پرفروش‌ترین بازی‌های رایانه‌ای جهان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تاثیر/ نام های زیادی در دنیا بازی های کامپوتری مطرح شده است اما کدام بازی های کامپیوتری پرفروش ترین ها در جهان بودند؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید این مطلب را تا به انتها دنبال کنید. Half – Life در این بازی که به سبک تیراندازی اول شخص است شما کنترل دکتر ” گوردون فریمن” را به عهده می گیرید و باید راه خود را به بیرون یک مرکز سری که آزمایشی در آنجا با شکست رو به رو شده پیدا کنید. این بازی یکی از بهترین بازی های اکشن اول شخص است که تا کنون به بازار آمده و در سال ۱۹۹۸ ، ۵۰ جایزه مربوط به بازی ها را تصاحب کند. این بازی که توسط شرکت ” Valve Corporation ” طراحی و ساخته شده است در ۱۹ نوامبر ۱۹۹۸ به بازار عرضه شده و توانست ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار نسخه فروشه داشته باشد. StarCraft یک بازی استراتژی که شما می توانید فرماندهی یکی از ۳ نژاد متفاوتی را که برای برتری مبارزه می کنند به عهده بگیرید. این بازی به خاطر داشتن کیفیت مناسب و داستانی جالب یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی های کامپیوتری در دنیا تبدیل شده است . این بازی توسط شرکت ” Blizzard Entertainment” طراحی و ساخته شد و به تاریخ ۱۳ ژوئن سال ۲۰۰۰ میلادی منتشر شد. این بازی ۱۱ میلیون نسخه فروش داشت. Half- Life 2 این بازی نیز ادامه سری موفق ” Half-Life ” بود که توانست ۳۹ جایزه مربوط به بازی های کامپوتری سال را تصاحب کند. این بازی توسط شرکت ” Valve Corporation ” طراحی و ساخته شده و به تاریخ ۱۶ نوامبر سال ۲۰۰۴ میلادی منتشر شد. این بازی ۱۲ میلیون نسخه فروش داشت. Sims 2 دومین بازی از مجموعه سری معروف ” Sims 2 ” که توسط شرکت ” Maxis ” طراحی و ساخته شد و توانست در ۱۰ روز اول ۱ میلیون نسخه فروش داشته باشد.این بازی که در ۱۴ سپتامبر سال ۲۰۰۴ میلادی منتشر شد توانست در کل ۱۴ میلیون نسخه فروش داشته باشد. Sims اما پرفروشترین بازی کامپیوتری تمام دوران اولین نسخه از بازی ” Sims ” است . ای بازی که داستان آن بر اساس کنترل یک انسان در طول مراحل زندگی این شخص بوده است با استقبال فراوانی رو به رو شد. این مجموعه موفق توسط شرکت ” Maxis ” طراحی و ساخت شده است. کل بازی های مجموعه ” Sims ” توانست به فروش ۱۰۰ نسخه ای برسد. اولین نسخه این بازی با فروش ۱۶ میلیون نسخه عنوان پرفروش ترین بازی تمام دوران را به خود اختصاص داد. این بازی در ۴ فوریه سال ۲۰۰۰ به بازار ارائه شد.

http://tass.ir/post-2602
Half-Life فوق العاده و بی نظیر و محشر بود ولی من سعادتشو نداشتم که بازیش کنم! آخه اون موقع که اومده بود من خیلی کوچولو بودم! Confused41:
منم نصبیدم ولی گرافیکش براا این موقعConfused86:Confused41:
گرافیکش که بهتر از Darksiders 2 هست! Confused45:
بازی زیبا ییه پر از نو اوری بودConfused62:
انقدر سر گرافیک بازیها کل کل نکنید همه چیز که گرافیک نیست!Confused60:
همه چیز گرافیک نیست! آره ولی Darksiders 2 کلا هیچی نداره! Confused45:

RANDY2

من نصبیدم خوب بود البته وقتی 7 سالم بود بازی کردم خیلی هم سخت بود(بعضی جاهاش ادم نمی دونه باید چیکار کنه)خوب من اون وقت 7 سالم بودConfused38:
منم. Confused41: