Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعاتی جدید از Dark Souls 2
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  dark-souls-2.png]

آقای Takeshi Miyazoe طی مصاحبه خود در VG247 اعلام کرده اند که تیم سازنده Dark Souls 2 هنوز در حال ایجاد تعادل در این بازی هستند . همچنین بازیکن ها با باس های چالش آفرینی مقابله خواهند کرد نظیر Ornstein و Smough اما آنها الزاما در ابتدای بازی ظاهر نمی شوند .

ایشان گفته اند :

نقل‌قول:
همانطور که تیم در حال ایجاد تعادل برای بازی است ، لحظات کلیدی و مهمی در آن وجود خواهد داشت . نه فقط داستان و نبرد سخت بلکه دشمنان و باس هایی که بازیکن را به چالش می کشند . مناطقی هستند که شما برخی باس ها را مجددا مشاهده خواهید کرد که ممکن است در وسط مرحله ظاهر شوند . مجبور نیستید یک مرحله جدید را شروع کنید ، تا آخر بروید ، باس را هلاک کنید و دوباره مرحله جدید . ممکن است گاهی اوقات باس ها را وسط راه مشاهده کنید . اگر به خوبی حواس خود را جمع کنید می توانید آن ها را در ابتدا نابود کنید . ما می خواهیم گیم پلی تعاملی تری را ارائه کنیم که برای اینکار در نقاط آغازین مراحل و نبرد با باس ها در آخر کمی سنت شکنی کرده ایم .

شما هم اکنون می توانید برای نسخه بتا Dark Souls 2 در PSN ثبت نام کنید . Dark Souls 2 در سال 2014 برای PC , PS3 و Xbox 360 عرضه خواهد شد .
فقط یک ذره آسونش کنند[img]images/smi/s0 (43).gif[/img] باور کنید هیچ چیزی به جز آسون تر کردن بازی نمی خواییم![img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
راستی داداش، منبع کو؟؟؟
کپی برداری از سایت های فارسی زبان ممنوع می باشد:
http://www.bazicenter.com/pc/news/4799