Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Tom Clancy’s EndWar Online یک بازی رایگان آنلاین تحت وب است|ثبت نام بتا آغاز گردید!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اگر به یاد داشته باشید چندسال پیش بازی ای استراتژی بر محوریت مدیریت منابع جنگی توسط شرکت Ubisoft منتشر گردید که توانست موفق ظاهر گردد.حال سری جدید از این بازی که تحت شبکه است و کاملا رایگان یا به اصطلاح Free 2 Play و بازیکنان از هم اکنون می توانند برای ثبت نام بتای این عنوان از اینجا اقدام نمایید.

[تصویر:  Endwar-online.jpg]

این عنوان محوریتی کاملا آنلاین را داراست و نام این عنوان Tom Clancy Endwar:Online است که بازیکنان در این بازی در بازه ی زمانی جنگ جهانی سوم قرار گرفته و این عنوان یک نسخه ی پیش درآمد(Spin-Off) به حساب می آید.
در این نسخه شما می توانید نیروهای اروپائی و روسیه ای را در دست بگیرید و بقیه ی ملت ها هم در حال اضافه شدن هستند همینطور گفته شده است در این بازی بیشتر از 80 نوع قهرمان قرار دارد و از همان اول برای وارد شدن به بازی باید شیوه استراتژی خود را بلد باشید وگرنه بازنده حساب خواهید شد.
همچنین در این نسخه مدیریت منابع مالی,غذایی و مهمات بسیار مهم کار شده است که اگر مایل باشید می توانید تصاویر جدید از این بازی را مشاهده فرمایید. 

[تصویر:  Tom-Clancy-Endwar-Online-3-156x87.jpg][تصویر:  Tom-Clancy-Endwar-Online-4-156x87.jpg] [تصویر:  Tom-Clancy-Endwar-Online-5-156x87.jpg][تصویر:  Tom-Clancy-Endwar-Online-1-156x87.jpg][تصویر:  Tom-Clancy-Endwar-Online-6-156x87.jpg][تصویر:  Tom-Clancy-Endwar-Online-7-156x87.jpg][تصویر:  Tom-Clancy-Endwar-Online-9-156x93.jpg][تصویر:  Tom-Clancy-Endwar-Online-2-156x87.jpg][تصویر:  Tom-Clancy-Endwar-Online-8-156x95.jpg]

منبع