Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Call of Duty : Activision همچنان در قلمرو معقول است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  ghostsspread610.jpg]
به تازگی Activision پس از انتشار تریلر دیشب عنوان Call of Duty : Ghosts که لحظاتی از جنگ در ایستگاه فضایی را نشان می داد و این شائبه را ایجاد کرد که بازی روند تخیلی و غیر باور را به خود گرفته است ، در دفاع از این عنوان صحبت هایی انجام داده است . دیشب در این تریلر لحظاتی از جنگ و تیراندازی در فضای باز و همچنین انفجار جنبشی ماهواره ای به تصور کشیده شد که باعث اختلال و ویرانی بسیاری از شهار های آمریکا نظیر لس آنجلش شد و سبب شد تا طرفداران این سری فکر کنند که این عنوان روند تخیلی به خود گرفته است ولی مدیر کل Activision یعنی Dan Amrich تاکید کرد که این حوادث همگی قابل قبول و مبتنی بر نظریه های علمی می باشند که قابل دفاع هستند . وی در وبلاگ خود درباره ی مفهوم ماهواره ی ODIN که در تریلر مشاهده شد صحبت کرد :

 
نقل‌قول: یک قطب تلفن از فضا ؟ این در واقع علمی است که بیش از داستان های تخیلی می باشد . مفهوم بمباران جنبشی - که یک نظریه ی علمی قابل دفاع است و به مستعار میله ی خدا نامیده می شود - مدت ها است که در داستان های علمی تخیلی نویسندگان مشهوری چون Robert Heinlein ، Larry Niven و Neal Stephenson مورد استفاده قرار گرفته است ولی به تازگی این مسئله مورد توجه ی ویژه ی نیروی هوایی ایالات متحده ی آمریکا قرار گرفته است و آن ها اعتقاد دارند این بمباران به منزله ی یک حمله ی نظامی ویران کننده همانند یک انفجار هسته ای باشد بدون اینکه ذره ای از ذرات هسته ای استفاده کند .


وی سپس از این پروژه ی ویژه ی نیرو هوایی ایالات متحده و مفهموم بمباران جنبشی به عنوان پروژه ی ثور یاد کرد و اظهار داشت :

نقل‌قول: در واقع مدت ها بود که  Infinity Ward در تلاش برای یافتن یک موضوع قابل قبول برای داستان ارواح بود . بنابراین در ماه می در حالی که بسیاری از افراد تیم ما در تلاش برای یافتن پیشینه ی مناسب در داستان بازی برای ویرانی امریکا  می گشتند به موضوع ثور نیروی هوایی آمریکا برخورد کردیم و فکر کردیم که این موضوع بهترین شروع برای داستان بازی خواهد بود . این موضوع دقیقا همانند همان چیزی است که درباره ی Black Ops 2 اتفاق افتاد یعنی هنگامی که در مجمع اکو رئیس جمهور آمریکا ، اوباما ، درباره ی منابع ناشناخته ای در زمین صحبت کرد و همین امر دست مایه داستان عملیات سیاه 2 شد .