Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Army of Two: The Devil’s Cartel برای مارچ 2013 رسما تایید شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شرکت EA بازی جدید خودش با نام Army of Two: The Devil’s Cartel، سومین قسمت از سری Army Of Two که توسط Visceral Games ساخته شده بود را معرفی کرد.

عنوان CO-OP جدید Army Of Two در خیابان های مرگبار مکزیک توسط Alpha و Bravo صورت می گیرد که خودشان را در بین معامله مواد مخدر برای نابودی فساد و فریب در این کشور، پیدا می کنند.

Julian Beak، تهیه کننده اجرایی شرکت Visceral Games می گوید: "ما می خواستیم که فرانچایز Army Of Two را برای یک نسل جدید از گیمر های اکشن باز، تازه کنیم و هم زمان، به مفهوم و معنای اصلی آن چه که در دو نسخه قبلی از بازی در ذهن طرفداران بود، پای بند باشیم.

با یک گیم پلی Co-op بی مانند و غنی و مد Tag-Team فوق العاده، گیمرها باید برای پیش روی در شهری که تحت سلطه یکی از خطرناک ترین قاچاقچیان مواد مخدر مکزیک است، با یک دیگر از نظر تاکتیکی و استراتژیکی همکاری کنند."

بازی شامل بخش آنلاین و حالا Split-Screen دو نفره خواهد بود و شامل آپگریدهای پیشرفته و سیستم Customize می باشد که به گیمر این اجازه را می دهد تا شخصیت های Alpha و Bravo را Customize نمایید.

بازی Army of Two: The Devil’s Cartel مارچ 2013 بر روی کنسول های XBOX360 و PS3 عرضه خواهد شد .

منبع

RANDY2

پس پی سی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟Confused66:Confused35:Confused35:Confused35:
(08-03-2012, 11:11 AM)RANDY2 نوشته است: [ -> ]پس پی سی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟Confused66:Confused35:Confused35:Confused35:

فعلا نمياد
بازی جالبی میشه .
من که به کل بازی های ea امید دارم