Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: PS4 سریعتر از Xbox One خواهد بود !!!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
درود.
[align=right]سایت مجله ی edge در مقاله ای به مقایسه ی دو کنسول پر طرفدار نسل آینده یعنی Xbox One و PS4 پرداخته است. منابع خبری edge طی صحبت هایی اشاره داشته اند که خواندن اطلاعات حافظه ی PS4 40 تا 50% سریعتر از رغیب خود یعنی Xbox One است و بخش Arithmetic Logic یا بخ اختصار ALU شرکت سونی 50% سریعتر از ماکروسافت است!
[align=right]یکی دیگر از منابع گفته است Xbox One ضعیف است و مشکل جدی با ESRAM دارد. ماکروسافت نیز از این مشکل مطلع بوده و سعی کرده است با بالا بردن سرعت پردازش این خلا را جبران کند اما منابع مطلع میگویند این کار دردی را دوا نخواهد کرد!
 افزایش سرعت پردازش کارآمد نیست، این کار نمیتونه تغییر چشم گیری ایجاد کنه ... اما خب از هیچی بهتره !
البته نا گفته نماند که هر دو کنسول هنوز به ساختار کامل و نهایی ندارند و شرکت های سازنده همچنان در حال کار بر روی درایور گرافیکی بالاتری برای این کنسول ها هستند البته منابع اینطور نقل کرده اند که ماکروسافت در این مورد دچار مشکل شده است و حتی بعضا درایور گرافیک Xbox One را "فاجعه" خواندند!
[align=right][تصویر:  Next-gen-race.jpg][align=right][align=right][align=right]در هر صورت این صحبت ها فعلا در همین حد باقی خواهند ماند تا زمانی که این کنسول ها نهایی شده و صورت رسمی عرضه شوند.
[align=right][align=right]ممنون 
computerandvideogames
منبع ذکر نشده
بسته شد