Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نامه ای از آمریکا: بالا بری پایین بری این هفته، هفته ی GTA 5هـــــــــه
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  41346969484766796410.jpg]
نامه ای از آمریکا(گیمر آمریکایی)
[align=right]خب تقریبا حدود یک هفته قبل از انتشار رسمی بازی GTA V هستیم. الان قلب همه به تالاپ تلوپ افتاده. حالا بماند بقیه لیک شدش را بازی کردند. این بازی مهمترین بازی هست که در این نسل همه منتظر عرضه شدندش هستند. هر چند تبلیغات صورت گرفته برای بازی هم خیلی زیاد است. زمانی که بازی منتشر شد همه می توانیم در مقابل این بزرگ نمایی ها و تبلیغات تصمیم بگیریم که تا چه حد اغراق و یا حتی دورغ بوده اند. اما باتوجه به فرانچایز های قبلی چند نگرانی وجود دارد. من تا سال 2001 به این بازی علاقه مند نبودم. بار اولی که این بازی را انجام دادم و هیجان زده شده بودم را به خاطر دارم. اما بهترین بازی به نظر من GTA3 بود. در واقع من عاشق Vice City هستم. نه تنها خط داستانی و گیم پلی بازی بلکه بهترین موزیک ها و کارهای جانبی که در بازی انجام می شد، این بازی را تبدیل به بکی از بهترین های نسل تبدیل کرد. بازی که باعث شد تا سیاه پوستان جنبش اعتراض گونه خود را محکم تر کنند. و در پایان بازی شما شاه Vice City بودید. San Andreas هم به همین ترتیب تاثیر گذار بود. هر چند محیط بازی خیلی جذاب بود ولی داستان آن خیلی درگیر کننده نبود! در واقع مراحل و خط داستانی به قوی بازی Vice City نبود. ولی کار های fun ی که در بازی انجام می دادید، بیشتر شده بود. به نظرم می آید دوست داشتم بقیه هم همنیطور) بازی زود تر تمام شود!!! شاید خیلی ها که از اکشن بودن لذت نبرند، تنها خط داستانی مهم است. ولی این بازی به نظر زیادی کش دار شده بود. در Liberty City افت بازی جبران شد. من از اضافه شدن موتور سیکلت ها به بازی بسیار خوشحال بودم. در حالی که در این نسخه خط داستانی بهبود یافت ولی گیمپلی بازی دچار تغییراتی شد. در حالی که بازی از لحاظ تکنیکی و هنری پیشرفت داشت ولی در کل روند نزولی را ادامه داده بود. مکانیزم و روند بازی بعضی اوقات بدون هیچ حرکتی رو به جلو پیش می رفت! بله این موضوع در شماره 4 خود یک چالش بود. بعضی مرحله ها خسته کننده و دوباره خط داستانی لگ می زد! طراحی هایی که همه دیگر تکراری شده بودند. شاید بهترین مورد، همان کارهای جانبی و گشت و گذار بود. در یک کلام: خوش گذرانی! DLC های بازی کمی به جذاب شدن بیشتر، کمک کردند. برای من GTA 4 یک بازی کامل و درگیر کننده نبود. اما........
[align=right]حال باید دید تا چه حد در این راستا ها V موفق می شود. مسایل قبلی ادامه پیدا می کنند؟ مراحلی با یک روند تکراری، خط داستانی افت کرده؟! اگر این مشکال ها حل شده باشد ما با یک بازی کامل رو به رو هستیم. در واقع به یک sandbox جدید می رسیم(بیشترین تلاش برای رسیدن به معنی واقعی OPEN WORLD). همه باید منتظر فردا و نقد بازی از طرف ویراستار ارشد یوروگیمر باشیم! آیا آمریکن دریم تحقق می یابد؟ بازی کامل می شود؟ رکورد متای بازی GTA IV شکسته می شود؟ دل صد ها طرفدار شاد می شود؟ تا فردا صبر کنید. این هفته از ابتدا صحبت در مورد GTA 5 بوده و تا آخر هفته هم به همین ترتیب است. 
[align=right]دیگر خبر ها از امریکا:
[align=right]مصاحبه ای داشتیم با یک دیزاینر انگلیسی! که یکمی هم در مورد علایق امریکایی ها باهاش بحث کردیم!
[align=right]تریلر هفته را هم می تونید از 
اینجا 
ببینید.
[align=right]گیم برگزیده هفته هم بازی F2P، card hunter است.
[align=right]بازی اصلی برگزیده هم Wonderful 101 است که بر روی Wii U ی تقریبا شکست خورده عرضه شد. 
[align=right]اگر بخواهیم یکی از بهترین بازی های خلاقانه نسل را انتخاب کنیم Journey برنده است! اگر دلیلش رو بخواهید، خب خودتون بازی رو امتحان کنید!
[align=right]و بالاخره ما فعلا منتظر عملکرد و یا تریلری از PS VIAT TV هستیم! ایده ای که شاید به فروش این کنوسل کمک بسیار بکند. کمکی که با توجه به گفته سونی باعث شود فروش خوب کنسول در ژاپن به دیگر کشور ها هم برسد. 
[align=right]خب تا هفته بعد خداحافظ!

(09-16-2013, 09:46 AM)'alex17' نوشته است: [ -> ]اینم منبع:
http://forum.gameemag.ir/showthread.php?...9%80%D9%87





 
داداش کپی از سایت های فارسی زبان ممنوعه :/
حتما یکبار قوانین را مطالعه کنید

بسته شد