Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: MAFIA 3 در راه است!!!!!!!!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دی پیش رساناهایی خبر داده بودند که مافیا 3 در راه است؛و برای کنسول های نسل  آینده ساخته  و طراحی میشود.ولی بعد از این خبر ها هم عکسی منتشر شد که میتوانید در زیر ببینید که ما به برسی عکس میپردازیم.این عکس نشان می دهد که بازی در شهر نیویورک به سر میرود و اگر به ساختمان ها دقت کنید موجه ای موضوع می شوید.
[size=11px][تصویر:  images?q=tbn:ANd9GcT8qt7VunecZ9wc_KPtxH9...HTiAXkWogA]


[تصویر:  ps3-70904-mafia.jpg]

چندی پیش رساناهایی خبر داده بودند که مافیا 3 در راه است؛و برای کنسول های نسل  آینده ساخته  و طراحی میشود.ولی بعد از این خبر ها هم عکسی منتشر شد که میتوانید در زیر ببینید که ما به برسی عکس میپردازیم.
[تصویر:  mafia3wp3awdh2.jpg]
برسی عکس :

این عکس نشان می دهد که بازی در شهر نیویورک به سر میرود و اگر به ساختمان ها دقت کنید حرف من را میفهمید. همچنین با مشاهده اینکه در عکس هلیکوپتر است بازی به زمانه ی ما نزدیک است و از آن قرن بیستم اش در آمده است.و با مشاهده ی مردی که در عکس دیده میشود و با دیدن اسلحه ای که بر دست دارد و ماشینی که قرار دارد یا وی برای قتل کشتار میرود و یا از قتل و کشتار خارج شده و به سمت ماشین اش حرکت می کند.





توجه:البته تنها سوتی این عکس این است که لوگوی بازی به شکل 3 است نه به شکل III  و کمپانی این بازی امکان ندارد که لوگوی این بازی را به این شکل کرده باشد؛چون در سری قبلی لوگو به صورت عدد های یونانی بوده است.
با تشکر از همه ی خوانندگان این مطلب که تا آخر مطلب با ما بودند.[/size][size=11px] [/size][size=11px] [/size][size=11px][تصویر:  ps3-24417-mafia.jpg][/size]و از همه مهمتر سوتی جدید سایت سازنده:چند وقت پیش سازندگان به اشتباه تریلری از مافیا 3 رو رو سایت خود گذاشتند که بعد از معذرت خواهی از طرفداران بازی به طور رسمی خبر از انتشار نسخه سوم این بازی زیبا دادند.[تصویر:  mafia3_first_trailer_april.png]
منبع:http://www.opengamer.com.ua/2k-czech-rozrobljaje-mafia-3
کپی برداری از سایت های فارسی زبان ممنوع مي باشد.
بسته خواهد شد.
کاملا فیکه
خبر کاملا فیکه و غیر قانونی
[img]images/smi/s0 (45).gif[/img]
ببخشید ایشون از کدوم سایت فارسی زبان کپی کرده؟

زبانت اینقدر خرابه؟

[img]images/smi/s0 (45).gif[/img][img]images/smi/s0 (45).gif[/img][img]images/smi/s0 (45).gif[/img][img]images/smi/s0 (45).gif[/img]

 
دوستان كامنت ندن تا تاپيك بسته بشه.
عجب رویی
تازه کپی کردی چیو خبر فیکو
یعنی واقعا معلوم نیست کار فتوشاپه