Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: فقط با 10دلار نسخه Xbox360 بازی call of duty ghosts را به xbox1 ارتقا دهید!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

Delsin Rowe

طبق آخرین هماهنگی های Activision وMicrosoft شما می توانید فقط با پرداخت 70 دلار هردو نسخه xbox360وxbox one بازی مورد انتظار ساخته شده توسط  Infinity Ward یعنی Call of duty ghostsرا تجربه کنید.ابتدا با پرداخت 60دلار ودانلود نسخه xbox 360 این بازی آن را برروی این کنسول امتحان وسپس فقط با پرداخت 10دلار طی یک بسته ارتقایی،آن را برروی کنسول نسل بعدی xbox one تجربه کنید.اگر قصد این کار را دارید،تا 31 می 2014 بیشتر فرصت ندارید.
این بسته ارتقایی که تدارک آن از قبل دیده شده شامل DLC های بازی،بخش مولتی پلیر که لحظات بی نظیری  را برای شما در نسخه ONE رقم میزند،تسلیحات گوناگون نظامی،PATCH های ارتقایی و... است
[تصویر:  cod-ghostsfederation-day-rappel.jpg]
این بازی ساخته شده توسط استدیو Infinity Ward وپرداخته شده توسط موتور گرافیکیIW engine است که برروی پلتفرم های  microsoft windows,ps3,xbox 360وWii U به همراه کنسول های نسل بعدی انتشار خواهد یافت.


منبع
مترجم:AMIR M13
تاریخ انتشار خبر:16 سپتامبر
قدیمیه خبرت. خیلی وقت پیش شنیده بودم اینو

Delsin Rowe

(09-17-2013, 12:07 PM)'Ali_Linkin' نوشته است: [ -> ]قدیمیه خبرت. خیلی وقت پیش شنیده بودم اینو



من سعی می کنم خبر هایی که تاریخ انتشارشون برروزه رو بذارم.تاریخ انتشار این خبرم تو سایت منبع 16 سپتامبر یعنی دیروز درج شده  بود با این حال از این به بعد سعی می کنم خبر هایی بذارم  که احتمال قدیمی بودنشون صفر باشه!
ممنون از اینکه تذکر دادین[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]