Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: پیش بینی تحلیلگر : فروش بالای 1 میلیارد دلاری Grand Theft Auto 5 در ماه اول انتشار
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  20130917_grand_theft_auto_5_gtav.jpg]

Grand Theft Auto 5 بازی قدرتمند Rockstar همچنان در حال فروش های فوق العاده است . Grand Theft Auto 5 به طور واضح همانند کیک داغی است که به راحتی به فروش خواهد رفت . آقای Colin Sebastian ٬  تحلیلگر ارشد RWbaird اعلام کرد که GTA 5 در 30 روز اول انتشار خود در حدود بیش از 1 میلیارد دلار فروش خواهد داشت که یک فروش بسیار عظیم است . آقای Colin Sebastian همچنین اعلام کرده است که  بازی GTA 5 بیشتر از عنوان GTA 4 در ماه اول فروش خواهد داشت و دلایل این حرف را هم راه اندازی بازی بر روی کنسول ها قدرتمند نسل فعلی ( احتمالا PC و PS4 ) ٬ فروش بالا در بین فرانچر های قدرتمند و البته طرفداران بسیار ( تقاضا های زیادی که همچنان برای عرضه این عنوان  برای PC ارسال می شوند ) را دلیل این  پیش بینی نامید . GTA 4 در ماه اول فروش خود یعنی در  April سال 2008 در حدود 11 میلیون نسخه فروش داشت و  تا به حال نیز در حدود 25 میلیون نسخه فروش داشته است . این در شرایطی است که  Call of Duty تا به حال سالانه بیش از 20 میلیون نسخه فروش داشته است .
آیا Grand Theft Auto 5 بعد از 5 سال ٬ بازگشتی طوفانی خواهد داشت و رقیبان خود را به طور کامل نابود خواهد کرد ؟!
هم اکنون می توانید عنوان زیبای Grand Theft Auto 5 را برای PlayStation 3 و Xbox 360 خریداری کنید . همچنین با توجه به source code لینک شده می توان احتمال نسخه PC و PlayStation 4 را قوی تر دانست . تنها کنسولی که در این بین ادعایی ندارد ٬ کنسول Xbox One است .


منبع
اگه برای PC هم منتشر می شد؛ مطمئناً تا 2 میلیارد هم می رسید![img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]

Delsin Rowe

انتشار این بازی رو pc می تونست  سود خوبی برای راک استار داشته باشه.وقتی 350 هزار بار طومار درخواست  انتشار این بازی رو pc مورد امضا قرار میگیره یعنی 350 هزار نفر مشتاق خرید این بازی وتجربه این بازی هستند.
350 هزارنفر=پول فراوان برای راک استار

من نمیدونم  راک استار چرا تایید نمی کنه؟ 
(09-17-2013, 12:35 PM)'AMIR M13' نوشته است: [ -> ]انتشار این بازی رو pc می تونست  سود خوبی برای راک استار داشته باشه.وقتی 350 هزار بار طومار درخواست  انتشار این بازی رو pc مورد امضا قرار میگیره یعنی 350 هزار نفر مشتاق خرید این بازی وتجربه این بازی هستند.
350 هزارنفر=پول فراوان برای راک استار

من نمیدونم  راک استار چرا تایید نمی کنه؟ 

 
بزودي تاييد ميشه هم براي PC هم براي كنسول هاي نسل بعد.[img]/images/smi/new/nau.gif[/img]
علت تایید نشدن این بازی روی pc می تونه 2 دلیل داشته باشه: 
1 ) پورت gta v روی pc با اون جزئیات گرافیکی زیاد کار ساده ای نیست و نوشتن کد های گرافیکی زمانبر می باشد
2 ) هدف کاری این شرکت اینه که اول برای نسخه های کنسولی منتشر بشه بعد نسخه کامپیوتری
ولی در هر حال منتشر می شود.