Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: پیش نمایش بازی شبگرد افتخار ایرانی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به نام خدا

پیش نمایش بازی شبگرد:قاتل سایه ها
نام بازی:شبگرد
شرکت سازنده: استودیوی بازی سازی پردیس
udkموتور گرافیکی:
سبک بازی:اکشن
تاریخ انتشار:نامعلوم

مقدمه:
مبدونی این چیه؟حتی یه ذرع از این ادمای گنده تر از تورو از پا در میاره.این تاوان ادماییه که خیلی فضولی میکنن.میشنویی هیچ کس این جا نیست که کمکت کنه پس بهتره تلاش نکنی.
متن بالا را که ملاحظه میکنید قسمتی از گفتوگوی یک طرفه ای سهراب جم و شبگرد است:
شبگرد کیست؟
شیگرد نیز کارکتری است مانند سایر کارکتر ها فقط با یک تفاوتی بزرگ حس سردرگمی او که باعث میشود بازی کن از بازی کردن لذت ببرد.
ما ایرانی ها بعد از گذشت چند سال شاهد یک بازی زیبا بودیم که رقیبی نسبتا خوب برای سایر بازی های مشهور بودیم البته باید یاد داشت که ایران فقط4سال است که وارد این مسابقه شده است مسابقه ای که در ان سازندگان بزرگی مانند دیوید کیج حضور دارد.
بازی شبگرد بازی است گه توانست با امضای گیمرهای ایرانی که شما بودید به نمایشگاه های بین المللی مانند گیمز کام راه یابد و رقیبی  برای حرفه ای ها شود.
[تصویر:  65073608874810005991.jpg]
داستان بازی:
داستان بازی در مورد مردی است که با بدنی سوخته به کابوسی وحشتناک برای خلافکاران تبدیل شده است.
او دیگر نه حافظه ای برای فکر کردن به گذشته دارد و نه پوستی برای زینت خود پس مجبور به همکاری با شب شده است.
همانطور که از نوشته هایم میخوانید شبگرد انسانی بود مانند بقیه ولی بخاطر بعضی از عوامل باعث شد که او اسیب های زیادی ببیند از جمله از دست دادن پوست خود و حافظه ی گران بهایش.
او با پوست سوخته نمیتواند جلوی خورشید برود پس مجبور است که فقط شب ها از خانه خارج شود در این بازی شخصیت های زیادی وجود دارد که دشمن اصلی شبگرد کسی لاغر اندام به نام سهراب جم است کسی که تهدیدی بزرگ برای جامعه به حساب می اید

گرافیک:
گرافیک یکی از مشکلات اصلی بازی های ایرانی است ان هم بخاطر حمایت کم سازمان های ملی ولی در این بازی شاهد گرافیکی چشم نواز هستیم گرافیکی که بعد از سال ها تجربه بدست امده است.
موتوری است که باعث به وجود امدن شاهکار های زیادی در عرصه ی گیم میشود..UDK
بنده به شخصه عاشق چهره ای شبگرد هستم چهره ای که با عث به وجود امدن ترس دلشوره اضطراب مبشود..چهره ای به حالت  باندپیچی شده و خونی.
ما در بازی شاهد حرکاتی مانند تیراندازی:کاور گیری و به دست اوردن خون میباشیم.در بازی تنوع سلاح خوبی به چشم میخورد کلت:تیربار:کلاشین کف و چاقو از جمله سلاح های بازی است.
هر شخصیت بازی دارای چهره ای متفاوت است کارکتر بازی میتواند لاغر باشد یا چاق میتواند ریش داشته باشد یا نداشته باشد و........
گرافیک بازی در حد بازی های سال2010یوبی سافت است که به گفته ی سازندگان بازی قرار است بازی بعدی این تیم به مراتب بهتر از این بازی باشد

[تصویر:  34707949819642530842.jpg]

شخصیت های بازی
سهراب جم:
فارغ التحصیل هنرهای نمایشی.متخصص ساز ویلون..بهترین اثر وی نوشته ای روی تابوتم که باعث به وجود امدن دشمنانی برای وی شد تا جایی که در یکی از درگیری ها صحنه ی نمایش اتش گرفته و قسمتی از صورت او نیز همزاه با صحنه ی نمایش با اتش میسوزد..
او به حدی از این ماجرا عصبی میشود که  به یک بیمار روانی و کاملا غیر کنترل تبدیل میشود او در سن45سالگی به یک جنایتکار حرفه ای تبدیل شد و تصمیم گرفت اخرین جنایت خود را با کشتن شخصی به نام شبگرد تمام کند ولی نمیداند این کار به قیمت جانش تمام میشود.
[تصویر:  90856276877745475775.jpg]
فرامرز شفیق:
وکیلی 53 ساله که توانسته است با نفوز در گروه های مافیایی پول خوبی را بدست بیاورد از جمله کارهای او پولشویی.رشوه گیری.قاچاق و .... باعث شده است که یکی  از کارکترهای اصلی حساب شود.
[تصویر:  77491246250335074389.jpg]
فرهاداریافر:
او حال45سال دارد تحصیلات خودرا در سن27سالی در دانشکده افسری تمام کرد و عضو پلیس شد.او توانست قدرت خودرا در  به دام انداختن خلافکاران نشان دهد و خیلی زود صاحب درجه ی سرهنگی شود.
[تصویر:  54200706357376275768.jpg]
روح تاریک مترو:
هیچکس از ان خبر ندارد جز شبگرد و این اسم بخاطر این است که بیشتر اوقات در مترو های متروکه پرسه میزند.
[تصویر:  93324937111380738236.jpg]
پژمان رادمنش:
35ساله و افسر نیروی پلیس او همچنین استاد دانشگاه است.او یکی از بهترین جرم شناس های کشور است اما در هنگام ورود به پرونده های شبگرد باعث سردرگمی خود شد..
[تصویر:  45104118033026955351.jpg]
داریوش مهرگان:
درباره ی او اطلاعات زیادی وجود ندارد جز اینکه پزشک سهراب جم بوده است در اسایشگاه روانی.
[تصویر:  88834335999026789693.jpg]
صداگذاری:
صدا صدا صدا صدا چه میتوانم در مورد صدا گذاری این بازی بگویم جز صداهای تکراری!!!!!!!!بله تکراری بیشتر اعضای دوبلاژ این بازی مترجمان گروه گلوری هستند.درست است که تکراری است ولی زیباست .گروه گلوری مسئول ترجمه ی انیمیشن های بزرگی همچون عصر یخبندان وهری پاتر است که نشانه از بزرگی این گروه است.
صدا گذاری این بازی بسیار دلنشین است مخصوصا زمانی که سهراب جم ویلون میزند که باعث ارام شدن فکرو اعصاب گیمر میشود.
اهنگ های بازبیشتر سبک راک دارند و خشن هستند در زمان نبرد با دشمنان اهنگی دلهره اور پخش میشود که خبر از یک ایده ی نو میدهد..

سخن پایانی:
بنده به شخصه ی خود بیشتر بازی های ایرانی را خریداری کردم ولی بازی شبگرد بازی با سبکی جدید و کیفیتی مناسب است که میتواند امید بخش قلب های ما برای یک بازی زیبا جذاب فکری و...... باشد به امید  بازی هایی بهتر از تمامی شرکت های بازی سازی........................
 
ممنون، پیش نمایش نسبتاً قابل قبولی بود، ولی بهتره که به نقاط زیر توجه کنید :
1. به شکل محاوره ای ننویسید.
2. بهتر است بعد از اتمام نقد یا پیش نمایش، یک بار بخوانید تا مشکلات املایی را اصلاح کنید.
3. درباره مهمترین بخش یک بازی که بدون اون مطلب، یک نقد یا پیش نمایش به حساب نمیاد، هیچ چیزی نگفته اید! گیم پلی!
4. در قسمت صداگذاری، باید نام موسیقی دان ها و صداپیشگان، Motion Capture بودن یا نبودن و ... را ذکر کنید.
5. اسامی مثل نام اسلحه یا فیلمی مثل "هری پاتر" را بهتر است به صورت انگلیسی یا در صورت نوشتن به صورت فارسی، در داخل پرانتز یا "" قرار دهید.
6. توی مقدمه مطالب برای بحث خیلی زیاد هست، مثلاً؛ حضور در نمایشگاه های بین المللی و ...
7. پردیس گیم یک استودیو سازنده هست نه یک شرکت!
ولی در کل خوب بود، ممنونم![img]images/smi/s0 (24).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
ممنون بابت راهنماییت ولی چون وقتم کم بود نتونستم خوب ویراش کنم در مورد گیم پلی هم ببخشید یادم رفت با تشکر از شما دوست عزیز
نمی دونم برای چی نویسنده های مبتدی اینقدر خودشون را بالا می گیرند !!!!![img]images/smi/s0 (60).gif[/img]

خوبه اسمشون هست نویسنده مبتدی 

مگر نه دیگه چیکار می کردند

[img]images/smi/s0 (45).gif[/img][img]images/smi/s0 (45).gif[/img][img]images/smi/s0 (45).gif[/img][img]images/smi/s0 (45).gif[/img]
(09-18-2013, 10:55 AM)'amirzade' نوشته است: [ -> ]نمی دونم برای چی نویسنده های مبتدی اینقدر خودشون را بالا می گیرند !!!!![img]images/smi/s0 (60).gif[/img]

خوبه اسمشون هست نویسنده مبتدی 

مگر نه دیگه چیکار می کردند

[img]images/smi/s0 (45).gif[/img][img]images/smi/s0 (45).gif[/img][img]images/smi/s0 (45).gif[/img][img]images/smi/s0 (45).gif[/img]

 
دقیقاً منظورتون چیه؟! یعنی می گید که نباید به دیگران کمک کرد؟![img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
کلا شخصیت بازی تقلیدی از واچمنه.

مبدونی این چیه؟حتی یه ذرع از این ادمای گنده تر از تورو از پا در میاره.این تاوان ادماییه که خیلی فضولی میکنن.میشنویی هیچ کس این جا نیست که کمکت کنه پس بهتره تلاش نکنی.   یکجوری این را اون اول نوشتی فکر کردم چه دیالوگیه؟[img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (43).gif[/img]