Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعاتی جدید در مورد گرافیک Ryse Son of Rome
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اطلاعاتی جدید در مورد گرافیک Ryse Son of Rome : نورپردازی کاملا طبیعی ، سطح پیشرفته ای از بازی در Xbox One

[تصویر:  1374230690-ryse-cinematic-3-1024x576.jpg]

مدیر Crytek یعنی Cevat Yerli  توضیح داد که چگونه CryEngine را با XBox One هماهنگ کرده اند و توانستند Ryse Son of Rome را بسازند .

Yerli نشان داد که این بازی به طور کامل پشتیبانی میشود و گرافیکی بسیار واقعی را با CryEngine به وجود میاورند ، آن ها تمام صحنه های بازی را به طور کامل و با کیفیت ساخته اند و تونسته اند که جلوه های ویژه ی بسیار زیبایی را به وجود بیاورند و خلق بکنند . این به این معنی است که شرکت سازنده ی این بازی به راحتی توانسته خاصیت های موتور بازی ساز CryEngine را در بازی به وجود بیاورد . علاوه بر همه ی این چیزها ، مدل شخصیت های بازی Ryse Son Of Rome دارای 680 نقطه ی عطف به صورت تنهایی دارند ، پشتیبانی از بازی توسط نور تجسم میشود و چهره ها و صحنه ها را با استایل و کیفیت خاصی نشان میدهد .

Ryse Son Of Rome در حال حاضر به نظر میرسد که یک بازی جذاب و سرگرم کننده است و این کیفیت سینماتیک در بازی اجازه میدهد که صحنه های انفجار و برای مثال شلیک و ... به طور طبیعی تر و واقعی تر به نظر برسد . صدای بازی توسط استودیوی Imaginarium پشتیبانی میشود که الان به طور حداقل 4 هفته است که بر روی صدای افکت ها و ... کار میشود .  در مورد انیمیشن بازی میتوان گفت به طور بسیار حرفه ای کار شده است و عملکرد صحنه با صدا بسیار با کیفیت است . Yerli همچنان گفت که Ryse در حال کشف داستان های واقعی است که 3 سال در مورد همین مورد تلاش کرده است .

او همچنین به قدرت و ویژگی های این بازی در XBox One توضیح میداد و میگفت که ترکیب Xbox One با CryEngine اجازه داده است که با استفاده از شیوه ی فیلم سازی Ryse Son Of Rome کیفیت بهتری داشته باشد .

به ما اطلاع دهید که چه چیزی شما را تحت تاثیر قرار داده است و Crytek چه کاری میخواهد با Ryse Son Of Rome بکند ؟

منبع : http://gamingbolt.com/crytek-details-rys...s-xbox-one
بازی نیست که هیولاست.
من که توی پیش نمایش های منتشر شده از بازی همگفته بودم![img]images/smi/s0 (25).gif[/img] سازنده بازی، شرکتی نیست جز Crytek! پس نباید انتظار چیز دیگه ای به جز گرافیک فوق العاده داشت![img]images/smi/s0 (43).gif[/img] شاید گرافیکش تا آخر نسل هشتم هم بهترین باشه![img]images/smi/s0 (43).gif[/img] ولی گیم پلی ....[img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
منکه عاشق این بازیم
1.گرافیک بالا
2.صداگذاری عالی
3.موسیقی حماسی
4.داستان جذاب
5.گیم پلی بسیار جذاب "[img]images/smi/s0 (25).gif[/img]"
و در آخر اینکه انحصاریه مایکه پس هییییییییییییییییییییس
[img]images/smi/s0 (53).gif[/img]