Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسل بعدی FIFA 14
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
عنوان : نسل بعدی FIFA 14 : همه ی ویژگی ها رو به کار نمیبریم ، ویژگی های بیشتر در  Xbox One و Xbox 360 مشاهده خواهد شد .

[تصویر:  fifa14_pc_header_wm.jpg]

نسخه ی اصلی FIFA 14 بالاخره منتشر شد ، در حال حاضر سعی بر کار کردن روی نسخه های نسل بعد است که در ماه November برای Xbox One , PS4 همزمان با منتشر این 2 کنسول خود بازی نیز منتشر خواهد شد . در هر 2 کنسول ، این بازی ویژگی هایی از بازی نسل قبل دارد ( همین نسل ) ، برای مثال : انتقال ذخیره های داده شده در بازی بدین معنا است که شما میتوانید Save خود را برای مثال از Xbox 360 به Xbox One انتقال دهید و همچنان از PS3 به PS4 - اما چه چیزی در این ویژگی ها جا میماند ؟

در یک مصاحبه با Xbox 360 Achievements ، وقتی پرسیده شد که آیا این ویژگی ها بیشتر از ورژن های Xbox 360 است David Rutter پاسخ داد که : " بعضی از ویژگی های نسخه ی Xbox 360 در نسخه های Xbox One وجود دارد ، اما همه ی آن ها خیر ، اما این ویژگی ها فقط قابل استفاده برای مثال از کنسول های مایکروسافت به کنسول های مایکروسافت و از سونی به سونی است . در واقع هر چیزی که در حالت آنلاین بازی وجود دارد تیم های نهایی و باشگاه ورزشی EA قابل انتقال است ، و این حالت یک حالت حرفه ای خواهد شد برای این که این ویژگی روی کنسول های هم نوع وجود دارد .

برای رد کردن مراحل بازی ( Career - شغلی ) باید به فکر و تفکر خود پناه ببرید زیرا در این حالت بازی مد های زیادی وجود دارند . آیا حالت Career در نسل بعدی قابل skip کردن است ؟ با این وجود ، FIFA 14 برای PlayStation4 مورخ 15 November در آمریکای شمالی و 29 November در اروپا ، و همچنان ورژن Xbox One بازی مورخ 22 November منتشر خواهد شد .

منبع : http://gamingbolt.com/fifa-14-next-gen-t...ne-version