Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: دلایل تاخیر نسخه PC بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag مشخص شد | PC پلتفرم اصلی بازی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  asscreed4backshot.png]
بدون شک همه بازی قدرتمند Assassin’s Creed 4: Black Flag را می شناسید و می دانید که Ubisoft برای این نسخه 8 استودیوی خود را وارد جریان ساخت کرده است. بازی Assassin’s Creed در سابقه های خود همیشه برای PC دیرتر از بقیه کنسول ها عرضه می شد و اینبار نیز نسخه Assassin’s Creed 4: Black Flag قرار است سه هفته بعد از عرضه برای کنسول ها عرضه شود٬ اما اینبار ٬JS Decant طراح ارشد بازی Black Flag برای ما تمام دلایل تاخیر سه هفته ای این عنوان را بازگو می کند. وی در مصاحبه ای که با Polygon داشت٬ گفت: تیم ما زمان بیشتری را صرف نسخه اصلی بازی (نسخه PC) می کند و سپس بعد از نسخه اصلی کار برروی پلتفرم های دیگر را شروع میکند و بر روی آنها زمان می گذارد و همه این موارد به نسخه اصلی وابسته است.
Decant ادامه داد: اگر به عنوان مثال Xbox 360 نسخه مادر بود یا PlayStation 3 نسخه اصلی بود٬ ما حتما وقت بیشتری را صرف نسخه اصلی می کردیم اما باید اول نسخه های دیگر را به پایان می رساندیم. او همچنین ادامه داد: تکنولوژی اصلی Assassin’s Creed 4: Black Flag برای نسل فعلی و متناسب با آن است. شما ابتدا باید کاری را به خوبی و تمیزی انجام دهید٬ سپس به نسخه های دیگر بپردازید.
بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag قرار است برای پلتفرم های PS3 و Xbox 360 در تاریخ October 29 در آمریکای شمالی و November 1 در اروپا منتشر شود. نسخه PC بازی نیز با تاخیر در تاریخ November 19 عرضه خواهد شد. Black Flag برای پلتفرم های PS4 ٬ Wii U و Xbox One نیز در تاریخ November 22 عرضه خواهد شد. آیا Assassin’s Creed 4: Black Flag تمام خواسته های گیمران را بر آورده خواهد کرد؟! با ما در میان بگذارید.


منبع
"با ما در میان بگذارید."

فرهان جان باهات درمیان میزارم!![img]images/smi/s0 (25).gif[/img] قبل از این که پیش نمایش های بازی رو بخونم؛ خیلی به بازی ناامید بودم![img]images/smi/s0 (43).gif[/img] ولی بعد از خوندن پیش نمایشی که آقای علی واحدی، نوشته بودند؛ خیلی به بازی امیدوار شدم![img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
ممنون بابت خبر[img]images/smi/s0 (24).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
اسسین 4 با این که خیلی بهش انتقاد کردن ولی از نظر من به یکی از بهترین ها تو فرانچایز اسسین تبدیل میشه
درست مثل اسسین 2 که یه تحولو تو این فرانچایز بوجود آورد اینم از نظر من همونطوریه
پی سی مظلوم همش واسش تاخیر میزنن [img]images/smi/s0 (41).gif[/img]
آخه چرا؟!!!![img]images/smi/s0 (38).gif[/img]