Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: فرزند سونی/ پیش نمایش بازی Infamous : Second son
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  28049081998385486732.jpg]

نام بازی : Infamous : Second son
تهیه کننده : Sony Computer Entertainment
سازنده : Sucker Punch
سبک : اکشن سوم شخص محیط باز (open word)
تاریخ انتشار : 2014
پلتفرم : PS4
مقدمه
قبل از معرفی بازی یه سری شایعه هایی مبنی بر عرضه ی قسمت سوم Infamous  به گوش می رسید که قراره این بازی تو نمایشگاه VGA 2012  معرفی شه ولی اگه شما دیدید ما هم دیدیم و هیچ خبری نبود تا کنفرانس سونی برای معرفی ps4 .سونی برای کنسول جدیدش از بیشتر سبک بازی معرفی کرد مثل سبک اکشن اول شخص killzone shadow fall یا رانندگی Drive Club  و وظیفه ی یه بازی محیط باز به ip  معروف سونی یعنی  infamous بود سپرده شد.البته نه با عنوان Infaous second son 3  بلکه با عنوان second son  .استدیو sucher punch با ساخت دو بازی slycooper  و infamous  بین طرفداران خیلی مهم شد و این استدیو تبدیل به یکی از استدیو های مهم سونی شد.این بازی با استفاده از موتور آنریل انجین 4 ساخته میشه که قرار بود یکی از عنوان لانچ ps4 باشه ولی بعدها این بازی عقب افتاد تا اوایل 2014.
در این بازی خبری از cole macgrath شخصیت دوست داشتنی قسمت های گذشته نیست.و با رابطه ی خودمونو با شخصیت جدید برقرار کنیم که این جوری که معلومه خیلی هم سخت نیست چون شخصیت اصلی خیلی هم دوست داشتنی هست.
داستان-گیم پلی
همان طور که گفته شد شخصیت بازی عوض شده,شخصیت جدید پسری 24 ساله است که دلسین رو(ِِDelsin rowe) است که در سیاتل آمریکا زندگی میکند او یک نقاش و هنرمند است که بیشتر تو خیابونا نقاشی میکنه اون دارای قدرتی هست که ناخدا آگاه در بدن این جوان رشد کرده.داستان بازی هفت سال بعد از قسمت دوم هست. Delsin همان طور که تو تریلر ها دیدیم به هیچ وجه ناراحت نیست که این نیرو تو بدنش هست وسعی میکنه با این کار به هدف های خودش برسه.برخلاف قسمت گذشته ی, Delsin قدرت اصلیش برق نیست بلکه قدرت اصلیش آتیش هست و به جای این که منابع خودشو از برقو نیروگاه ها بگیره این دفعه از دود آتیش ها و جا هایی که آتیش گرفته تامین میکنه البته نه این که تو بازی برق نباشه ها اشتباه نکنید به احتمال زیاد هست و تو gamescom تو آخر ویدیو دیدیم که Delsin از جلوی مغازه رد میشه و از برق اون به خودش جذب می کنه.هرچی به جلوتر برید نیروهای جدید باز میشه جوری که برای باز شدن نیروهای جدید لحظه شماری کنید.
دشمن های دلسین در بازی نیروهایی از ماموران D.U.P است که بعضی از  اون ها هم نیرو هایی دارند که مثل شما قادر به پریدن های بلند یا آتیش هستند DUP شاخه ای از یک دو لت  است که اولویت اصلی آن کنترل بر روی گروهی به نام ‘bio-terrorists’ می باشد. Bio-terrorist نام جدیدی برای ‘conduits’ در Infamous: Second Son است. و اینکه خیلی از بازی ها خواستند که شبه این بازی باشند اما خوب این کجا و اونا کجا
Delsin Rowe میتونه همه جا بره از درو دیوار بالا بره , می تونه به دود تبدیل شه و با سرعت راه بره یا از دریچه های کولر رد بشه که باعث سرعت تو گیم پلی میشه.یکی دیگه از تغیراتی که این نسخه با قبلی داشته هدف گیری بود که در second son رفع شده و به صورت یه نقطه سفید هست که وقتی به دشمن یا مکان امنیتی دشمن ها برسید نقطه سفید به قرمز تبدیل میشه.

[تصویر:  INFAMOUS-SECOND-SON-021.jpg]

گرافیک و سخت افزار
تو اولین ویدیو بازی اولین چیزی که به چشممون خورد گرافیک بازی بود بازی infamous second son با استفاده از موتور قدرتمند نسل بعدی آنریل انجین یعنی unreal engine 4 در حال ساخت است پس از لحاظ گرافیکی مشکلی نیست و با این که بازی محیط باز است اما گرافیک خوبی داره و تو دموی بازی هیچ افت فریمی مشاهده نشده و نور پردازی ها و انعکاس اونا روی اجسام عالی کار شده.
همچنین ای بازی از سخت افزار کنترل این کنسول یعنی Dual Shock 4 استفاده میکنه که مثلا میشه با استفاد از تاچ پد آتش یا برق را جذب کرد و نوار نیرومون پر شه
صدا گذاری  و موزیک
بیشک در بازی های رایانه ای موسیقی نقش مهمی داره و خوشبختانه این بازی تا الآن از لحاظ موسیقی چیزی کم نداشته.در قسمت جدید قراره آقای Nathan Johnson آهنگ ساز فیلم های BrickLooper, وDon Jon  و به کمک آقایان Marc Canham و Bryan “Brain’ Mantia با استدیو Sucker Punch برای ساخت موزیک Second son همکاری کنند. پس جای نگرانی نیست.
راستی قراره دربازی Troy Baker صدا پیشه  Delsin Rowe معروف که در بازی های بوکر در بازی Bioshock و جول در The last of us را انجام بده پس از این لحاظ هم عالی است.
و همچنین نسخه ی Collector  و Limited ای بازی معرفی شد که شامل :
The Second Son Collector’s Edition
این نسخه شامل یک نسخه از بازی،جلیقه ی مخصوص Delsin Rowe،کلاه مخصوص و قرمز و اصلی Delsin Rowe،یک سری از مدال ها،سکه ای مخصوص،و همچنین Cole’s Legacy DLC نیز می باشد.
که میتونید کاور این بازی رو در ادامه نگاه کنید 

[تصویر:  Infamous-Second-Son-Limited-Edition-Gamefa-2.jpg]

همچنین کارگردان بازی از شخصیت جدید بازی که Abigail Walker است  که یک شخصیت منفی بازی است توضیحاتی داده که در ادامه با هم مرور میکنیم:
 Abigail Walkerیک “conduit” است که اوهم دارای قدرت های بسیار زیادی است.ولی برای هدف های بدی در استفاده میکند از طرف دیگه Delsin rowe هم نیروهایی داره ولی بیشتر سعی میکنه به نفع مردم استفاده کنه پس باید کسانی که نیروهایی در بدنشان است و باعث ترس میان مردم میشن را نابود کند.
اینم بگم که شما در گیر عکس العمل های (Fetch)لقب Abigel و رفتار او با مردم دنیا می شوید.اما بالای تمام این مسائل اینه که Delsin  می تونه قدرت های انسان های فرابشری را جذب کند و بنابراین زمانی که او با Fetch ملاقات می کند قدرت او که “Neon” می باشد (این قدرت Neon به مانند یک گاز می باشد) را جذب خود می کند.  آقای Nate Fox همچنین اشاره کرده اند که به مانند گذشته شخصیت کاملا منفی و مثبت در بازی وجود خواهد داشت و شما می توانید با عمل های خود در بازی مشخص کنید که چگونه شخصیتی هستید.
همچنین در آخر آقای Abigail Walker در آخر گفتند که
من بسیار برای شما طرفداران هیجان زده ام که این بازی را انجام میدید و این شانس را دارید که در قدرت های فرابشری فرو بروید.
زمانی که این قدرت ها در بازی آزاد شد هر دیوانه بازی ای که می خواهید با آن ها در بیاورید.این یک بازی جهان آزاد(open world) است که شما می تونید در اون انتخابات بسیاری را انجام دهید و عواقب آنها را هم بپذیرید.این تصمیمات شما را در عمق بازی فرو می برد شما در طول بازی متوجه میشوید که این قدرت ها  همیشگی نیست بعضی وقت ها کارهای شما در بازی موجب از دست رفتن این قدرت ها می شه.

[تصویر:  inFAMOUS_Second_Son-Fetch_1377021685-670x376.jpg]

دانلود تریلر گیم پلی بازی (5:45 ثانیه) در E3 2013 
با کیفیت HD: http://media.multiplayer.it/files/2013/0...013.hi.mp4
 
با کیفیت SD :
http://media.multiplayer.it/files/2013/0...013.lo.mp4

تصاویری از این تریلر و بازی 

[تصویر:  Capture-1.jpg]

[تصویر:  Capture-2.jpg]

[تصویر:  Second-Son-Gameplay-E3.jpg]
 
خوب نوشتی آفرین.[img]images/smi/s0 (62).gif[/img]
این بازی یکی از بهترین بازی های ps4 هستش واقعا محشره.[img]images/smi/s0 (29).gif[/img]
(10-31-2013, 11:45 PM)'mohammad-ps4' نوشته است: [ -> ]خوب نوشتی آفرین.[img]images/smi/s0 (62).gif[/img]
این بازی یکی از بهترین بازی های ps4 هستش واقعا محشره.[img]images/smi/s0 (29).gif[/img]

 
قربون شما [img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]

Delsin Rowe

مرسی،خیلی بهتر از مقالات قبلی شما بود[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]فقط اگه نقد هم بنویسید بدک نیست تا ببینیم لحن شما در نقد هم عین دیگر مقالاتتون خوبه یا نه؟[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]

با تشکر،من عاشق delsin با توانایی هاشم[img]images/smi/s0 (37).gif[/img]سرسختانه منتظر این بازی هستم[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
اول یک تشکر ازت میکنم به این خاطر که به اصل موضوع پرداختی و طولش ندادی ! ساده و مفید !
بازی خوبیه گرافیک خوبی داره ! نوش جون طرفداراش .
(11-01-2013, 10:17 PM)'god of xb' نوشته است: [ -> ]اول یک تشکر ازت میکنم به این خاطر که به اصل موضوع پرداختی و طولش ندادی ! ساده و مفید !
بازی خوبیه گرافیک خوبی داره ! نوش جون طرفداراش .

 
قربون شما[img]images/smi/s0 (29).gif[/img] ممنون از وقتی که گذاشتید[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
دمت گرم عاليه
من خودم خيلى منتظر اين بازيم
پيش نمايش خيلى قشنگى بود ممنون