Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سونی برنامه ی PlayStation app را برای iOS و Android منتشر کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کاربران iOS و Android که تمایل به خرید کنسول نسل هشتمی سونی، PS4، دارند بهتر است نگاهی به این برنامه بیندازند.
Playstation app هم اکنون در اپ استور و گوگل پلی در دسترس است و قابلیت های فراوانی را برای کاربران PS4 به ارمغان می آورد.
شما میتوانید با استفاده از این برنامه از آی دیوایس یا گجت اندرویدی خود به عنوان "نمایشگر دوم" برای بازی ها استفاده کنید و اعمال مختلفی با نمایشگر و گزینه های موجود در بازی انجام دهید. امکان خرید آنلاین از PlayStation Store و دانلود بازی ها و محتوا های دانلودی در این برنامه نیز گنجانده شده. همچنین می توانید از راهنما ها و نحوه ی استفاده از سیستم هم بهره ببرید.

[تصویر:  playstation-app-android.jpg]


از طریق خدمات آنلاین سرگرمی های سونی، می توانید با دوستان خود چت کنید و حتی ببینید که مشغول انجام چه بازی هستند.
لازم به ذکر است که برای استفاده از تمام قابلیت های این برنامه نیاز به یک حساب کاربری در PSN دارید.
به گفته ی منتقد سایت CNET، این برنامه استفاده از کنسول را بسیار راحت می کند و در مواردی که کار کردن با دسته ی کنسول دشوار است (مثلاً تایپ کردن و کامنت گذاشتن روی ویدیو ها) این برنامه میتواند بسیار کارآمد باشد.  

 
این یکی واقعا نیازه:
نقل‌قول:
این برنامه استفاده از کنسول را بسیار راحت می کند و در مواردی که کار کردن با دسته ی کنسول دشوار است (مثلاً تایپ کردن و کامنت گذاشتن روی ویدیو ها) این برنامه میتواند بسیار کارآمد باشد. 
برنامه کاری به نسخه سیستم عامل نداره؟
(11-14-2013, 09:00 PM)'ALAN' نوشته است: [ -> ]این یکی واقعا نیازه:
نقل‌قول:
این برنامه استفاده از کنسول را بسیار راحت می کند و در مواردی که کار کردن با دسته ی کنسول دشوار است (مثلاً تایپ کردن و کامنت گذاشتن روی ویدیو ها) این برنامه میتواند بسیار کارآمد باشد. 
برنامه کاری به نسخه سیستم عامل نداره؟

 

خبر ندارم. میتونی تو لینکایی که گذاشتم چک کنی ببینی با کدوم نسخه ها سازگاره. برا اندروید فکر کنم باید بالای 4.0 باشه 

 
خوبه اگه روزی[img]images/smi/s0 (83).gif[/img] پی اس 4 خریدیم اینو هم داتلود میکنیم[img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
ماشاءالله آمار بازدید مطالب فروم خــــــــــــــــــیلـــــــــــــــــی بالاس!
(11-14-2013, 11:57 PM)'Erfan_HD' نوشته است: [ -> ]
ماشاءالله آمار بازدید مطالب فروم خــــــــــــــــــیلـــــــــــــــــی بالاس!

 
اره خیلی بالاست نه[img]images/smi/s0 (25).gif[/img] تاپیکت بعد 5.10 دقیقه از بین اخرین ارسالها میره بیرون[img]images/smi/s0 (25).gif[/img]

 
اما دوستان بگم که در گوگل پلی وقتی وارد میشد این نرم افزار رو به دلیل منطقه ایران نمیشه دانلود کرد یعنی گزینه نصب رو نمیده حتی با قند شکن هم به همین صورته

 
(11-15-2013, 01:59 AM)javad نوشته است: [ -> ]اما دوستان بگم که در گوگل پلی وقتی وارد میشد این نرم افزار رو به دلیل منطقه ایران نمیشه دانلود کرد یعنی گزینه نصب رو نمیده حتی با قند شکن هم به همین صورته

 

راه های مختلفی برای دانلود از گوگل پلی وجود داره. اگه میخواین با موبایل دانلود کنین بهتره از آخرین شیلتر فکن سایفون استفاده کنین که نیاز به روت هم نداره. ولی برای کامپیوتر باید از افزونه ی apk downloader استفاده کنید. خواستید بگید لینکشو براتون بزارم.

 
این تاپیک بهانه ای شد که یه سری چیزا رو اعتراف کنم. این فرومی که الآن می بینین دیگه اون فروم سابق نیست. آمار بازدید خیلی کم شده و خبر ها و مطالب هم افت چشمگیری چه از لحاظ تعداد و چه از لحاظ کیفیت داشتند. نوب های فروم (و البته سایت) روز به روز زیادتر میشن و پست ها و تاپیک های بیخود و بی محتوا هر روز اضافه میشن. همه تو فاز تنفر از فروم و خداحاقظی برای همیشن و اعضای فعال سابق شدن پیشکسوت های امروز.
واقعاً متاسفم