Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: آموزش آنلاین بازی کردن Ace combat assault horizon
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[font=یکان]سلام به دوستان
امروز یک بازی براتون معرفی میکنم که تو سبک خودش بی نظیره، محیط بازی با بازیهای دیگر این سبکی کاملا متفاوت بوده و شمارا بادنیای جدیدی روبرو میسازد.
[/font]
[تصویر:  ACE_COMBAT_ASSAULT_HORIZON.jpg]
نقل‌قول:  [font=یکان]توضیحات درمورد ساخت بازی :[/font]

[font=یکان]Namco برای اینکه در Assault Horizon داستان خوبی را پیش روی بازیکنان قرار دهد از آقای جیم دفلیس (Jim DeFelice) استفاده کرده. یک نویسنده مشهور که داستان های پر فروشی در زمینه های نظامی و جاسوسی و مقالات زیادی در نشریه New York Times در همین زمینه منتشر کرده و از این نظر یک فرد بسیار خلاق به حساب می آید. برای اولین بار در این سری از بازی ها و کلاً بازی های سبک پرواز، بازیکنان کنترل خلبانی را بدست می گیرند که می توانند او را خارج از کابین خلبان هم کنترل کنند و کمی با زندگی شخصی و خصوصیات او آشنا شوند! نکته مهمی که باعث شده بازیکنان با خلبان بازی ارتباط بیشتری برقرار کنند.Assault Horizon شما را در نقش سرهنگ ویلیام بیشاپ (William Bishop) قرار می دهد که رهبر گروه پروازی به نام Warwolf است. او و گروهش در بازی به تیم ۱۰۸th Task Force مشهور هستند که یکی از بهترین و بزرگترین گروه های پرواز سازمان ملل به حساب می آیند. بازی در سال ۲۰۱۵ رخ می دهد و NATO و روسیه برای از بین بردن یک گروه نظامی آفریقایی به نام SRN، نیروهایشان را به شرق آفریقا می فرستند. نکته جالب اینجاست که این گروه توسط یک خلافکار روسی به نام بلاتونی (Blatoni) به وجود آمده است. گروه ۱۰۸th Task Force در عملیات های مختلفی که انجام می دهند، متوجه می شوند که گروه SRN دارای سلاحی به نام Trinity است که قدرت یک بمب هسته ای را دارد.[/font]

 
 
نقل‌قول: آموزش :

1] استیم را نصب کنید و یک حساب کاربری بسازید. (دانلود استیم)
2] برای فعال کردن بازی باید گیفت یا سی دی کی بازی را خریداری کنید. (قیمت گیفت بازی 25/000 تومان میباشد برای خرید ایمیل بدید
[font=یکان]alishahrokh74@gmail.com[/font] یا همینجا اعلام کنید.)
3] شما باید با استفاده از گیفت یا سی دی کی بازی را در اکانت خود فعال کنید. (اگه در فعال کردن مشکل داشتید تو همین تاپیک اعلام کنید.)
4] بعد از فعال کردن بازی باید آن را دانلود کنید و یا بکاپ بازی را نصب کنید. (بکاپ را میتوانید از فروشگاه آی دی گیم سسفارش بدید.)
5] مر حله آخر رو دیگه خودتون استاد هستید.

 

[font=یکان]پیشنهاد میکنم این دمو را ببینید[/font]

http://www.aparat.com/v/x93lS