Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Update جدید عنوان Forza 5، ماشین ها را ارزان تر خواهد کرد!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ناشر عنوان Forza Motorsport 5، یعنی Turn 10، پچی را برای این عنوان در ماه بعد منتشر خواهد کرد که افزایش سرعت فرآیند بازی و ارزان تر شدن ماشین های بازی را به دنبال خواهد داشت که با توجه به سیستم Microtransaction بازی در دسترس خواهند بود.

[تصویر:  20131127_forza_motorsport_5.jpg]

این ادعای Dan Greenawalt از Turn 10 را به دنبال داشت که نشان می داد ایده ی سیستم Microtransaction از Microsoft نبوده است.
همین طور سایت معتبر IGN نیز اعلام کرده است این Update به بازی Drag Racing و چندین مد Multi-Player اضافه خواهد کرد.
همچنین، قیمت ماشین های بازی 45% کاهش خواهند داشت؛ به عنوان مثال، ماشین 6 میلیون دلاری Ferrari 250 GTO، با قیمت 2 میلیون دلار در دسترس خواهد بود! Turn 10 اعلام کرد که بازیبازان باید سعی کنند تا از اجزای ماشین محافظت کنند تا بعد از 1 الی 5 بار بتوانند ماشین هایی یکسان با قیمت هایی یکسان با بازی Forza Motorsport 4 خریداری کنند.
در گفت و گویی با آقای Greenwalt، وی گفت: " نرخ قیمت های ماشین ها در بازی Forza 5، باید با عنوان قبلی، یعنی Forza 4، برابر باشد." همیچنین وی افزود: " استودیو سازنده بازی، در تلاش هست تا به سرعت Update را بسازند."
سازندگان بازی، مد های جدید بازی را این گونه شرح دادند:
Keep The It: یکی از بازیکنان، بازی را به عنوان بازیکن It شروع می کند. هدف بازی، بازیکن It هست که باید تا حد امکان تندیس را نگه دارد. بازیکنان دیگر نیز باید سعی کنند تا برخوردهایی را با بازیکن It داشته باشند. وقتی که زمان معین به اتمام می رسد، بازیکنی برنده است که بیشترین برخورد ها را با بازیکن It داشته باشد.
Tag Virus: باز هم مانند مد قبلی، با آغاز رانندگی بازیباز It، مسابقه آغاز می شود، در این مد، برعکس مد قبلی، بازیکن It باید با دیگر بازیکنان برخورد کند تا آن ها حذف شوند. در پایان، آخرین راننده ای که باقی می ماند، به عنوان برنده بازی شناخته خواهد شد.
Pass the It: شباهت این مد با مد قبلی بسیار زیاد است. در این مد، بازیکنی که کمترین برخورد با بازیکن It را در زمان معین داشته باشد، به عنوان برنده شناخته خواهد شد.

منبع