Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: پروتال خبری مگاگیم | Mega-Game
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به نام تنهای یگانه باغبان آفرینش
سلامی دارم خدمت تک تک شما عزیزان خواننده
[تصویر:  header.jpg]
 
  • مگاگیم چیست ؟

مگاگیم فروشگاه رسمی و الکترونیکی میباشد که در سال 1376 با نام برادران امتحانی کار خو درا استارت زد و در سال 1389 به نام مگاگیم تغییر پیدا کرد در همان سال با تغییر نام سه فروشگاه با نامهای مگاگیم 1 2 3 فعالیتها جهبه ی بیشتری گرفت .
اما با گذشت چندین سال همچنان یکتاز رقابت هستیم تا رقیبهای خود را در صحنه کنار بزنیم بازار رقابت همیشه گرم و پر افت خیز بوده است اما با پیشرفت تکنلوژی رقابتها به جامعه مجازی و سایتهای خبری کشیده شدند در همین راستاء مگاگیم افتخار دارد اعلام کند با افتتاح سایت خود درسال 90 پا به این رقابتها گذاشت و در سال 1392 برای بهرمندی هرچه بیشتر در کل کشور حاظر به فرخوان بزرگ به تمام مقاله نویسان دست به قلم یا بهتر بگوییم دست به کیبورد زده است تا تیم قوی تر از قبل با بنیانی خانوادگی و ریشی اصولی قدم در راه پر افت و خیز بازیهای ویدیویی بگذارد .
  • شرایط ورود به تیم
  1.  داشتن وقت ازاد و ارتباط همیشگی با ارشدهای خود از جمله مدیر
  2.  آشنایی کامل بازبان انگلیسی و گذاشتن خبر های همراه منبع 
  3.  اخلاقی ارام برای جوابگویی به انتقادها ویا پیشنهادات 
  4.  طرز خبر گذاری اصولی و به کار بردن کلمات خبری نه عامیانه
  5.  ارسال نمونه کارها ضروری میباشد 
  6.  داشتن سوابق کار در صورت دارا بودن نام ببرید 
  7.  به مگاگیم خوش امدید
  • شرایط حقوقی !
خوب برویم سراغ اصل مطلب طریقه ی حقوق دادن را فعلا برای شما بازگو نمیکنیم کسانی که وارد تیم میشوند باید به صورت آزمایشی به مدت یک ماه (شاید هم کمتر) به فعالیت میکنند تا گلچینی از بهترین ها را انتخاب کنیم و به میزان فعالیت و کیفت کاری آنها حقوق میدهیم.
نکته ی دیگر هر ساله در سالگرد بازگشایی سال و یا یک ماه قبل سال جدید نوروزی ( بجز امسال) طی رای گیری ها و یا سطح کاری نویسنده که انجام میشود به بهترین فرد، به انتخاب خود فرد یک عدد PS4  و یا Xbox One هدیه داده میشود و در صورت مبلق قابل توجه ای داده میشود.

از کسانی که حاظر به همکاری با تیم بزرگ و خانوادگی بزرگ مگاگیم هستند خواهشمندیم با توجه به اصول و قوانین زیر با اطلاعات زیر تماس به عمل آورند با سپاس فراوران سید امید مدیری مدیریت کل وب سایت خبری مگاگیم.

omidmodiri@mega-game.ir
omidfans@yahoo.com
Mega-Game.ir

30004866002405 سامانه پیام کوتاه
[تصویر:  header.jpg]

 

 

 

واقعا نظری نبود ؟ [img]images/smi/s0 (43).gif[/img]