Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: ساخت بازی Until Dawn هیچ وقت متوقف نشده است!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
چندی پیش بود که سایت Amazon، پیش خرید عنوان Until Dawn را متوقف کرد و در پی این کار، سایت های مختلفی شایعاتی مبنی بر متوقف شدن ساخت بازی منتشر کردند؛ اما هم اکنون سازندگان بازی این خبر را تکذیب کردند. حال سوالی دیگر برای بازیبازان پیش آمد، آیا با متوقف شدن پیش خرید بازی برای پلتفرم PS3، بازی برای PS4 منتشر خواهد شد؟

[تصویر:  Until-Dawn.jpg]

سازندگان بازی چنین شرح دادند:
" Until Daw، بدون شک یکی از مهم ترین پروژه های ماست و در حقیقت ساخت بازی منتشر نشده است؛ بلکه به یکی از عناوین مهم ما بدل شده که قطعاً در آینده منتشر خواهد شد. ما بسیار هیجان زده هستیم تا اطلاعات و نمایش های جدیدی از بازی در اختیار شما بگذاریم. من امیدوارم این بی خبری ها باعث دلسردی طرفداران نشود؛ چرا که در آینده اطلاعات زیادی از بازی را منتشر خواهیم کرد."

وی افزود:
"ما زمان انتشار بازی را تا پایان سال جاری برنامه ریزی نکرده ایم و مطمئناً مدت زیادی صرف انتشار بازی خواهد شد. شاید بازی در سال های جدید منتشر شود."

آیا گفته های سازندگان بازی نشانگر آن است که این عنوان Survivle Horror برای PS4 منتشر خواهد شد؟ آیا بازی هم چنان از قابلیت های PS Move پشتیبانی خواهد کرد؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

منبع
 
امیدوارم که این بازی برای کنسول ps4 بیاد.

ممنون بابت خبر.[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]