Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: با میزان فروش بازی محبوب Minecraft: Xbox 360 Edition همراه شوید.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اگر کنسول Xbox 360 داشته باشید، مطمئناً با بازی Minecraft: Xbox 360 Edition آشنا هستید؛ چرا که این بازی، به عنوان یکی از موفق ترین عناوین کنسول نسل هفتمی Microfoft به شمار می رود. سازندگان اعلام کرده اند که از بازی Minecraft: Xbox 360 Edition، از زمان اولین انتشار بازی، تاکنون 10 میلیون نسخه کپی به فروش رسیده است؛ بهتر است بدانید تاریخ اولین انتشار این بازی، ماه میلادی May بود! مطمعناً، به تنهایی تعداد بازیبازانی که این عنوان را در شبکه Xbox Live تجربه می کنند، از تعداد کسانی که Xbox One خریداری کرده اند، بیش تر است!

[تصویر:  minecraft.jpg]

با این میزان فروش، ناشر بازی اعلام کرده است که همه پک های texture ها و skin های بازی را با تخفیف 50% تا تاریخ 14 ماه میلادی سپتامبر، به فروش می رسد! شما می توانید محتویات این پک ها را در وبلاگ Major Nelson، مشاهده فرمایید. بهتر است بدانید که این لیست شامل پک mashup نمی باشد!
در نهایت، این عنوان با مدیریت صحیح ناشر بازی، 33 میلیون نسخه کپی در تمام نقاط جهان برای سیستم عامل های iOs و Android و پلتفرم های PC ،Xbox 360 و حتی Raspberry Pi، به فروش رسیده است؛ ولی همچنان بازی برای پلتفرم های PS3 ،PS4 و Xbox One منتشر نشده است!
این بازی احتمالاً در ماه های بعدی برای پلتفرم های PS3 PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع



 
این بازی طرفدار های زیادی رو داره اگه برای کنسول های نسل بعد هم بیاد حتما فروش بیشتری میکنه.

ممنون بابت خبر.[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]