Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Ubisoft: بازی Rainbow: Patriots، کار نمی کند و نیاز به بازسازی دارد!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
چندی پیش Laurent Detoc، مدیر کل شعبه آمریکای شمالی شرکت Ubisoft، اعلام کرد که بازی Rainbow: Patriots کار نمی کرد و نیاز به یک بازسازی کلی دارد!

[تصویر:  rainbow_6_patriots_screen-3.jpg]


Laurent Detoc، در گفت و گوی خود با سایت IGN اعلام کرده است که بازی به یک بازسازی اساسی نیاز دارد؛ چرا که بخش صوتی آن به طور کامل دچار مشکل شده و کار نمی کند!

ایشان چنین توضیح دادند:
"ما برای ساخت بازی یک تیم کامل داشتیم؛ تیمی که به ریزه کاری های این عنوان توجه به خصوصی داشت. این تیم پروژه ساخت بازی را مدتی قبل آغاز کرد ولی هم اکنون بازی کار نمی کند؛ به همین دلیل باید ساخت بازی را دوباره آغاز کنند. گروه سازنده بازی، از هر لحاظی کامل بوده و از بهترین های شرکت Ubisoft به شمار می رود. همین طور، این گروه بسیار انتقادپذیر هستند و از اشتباهات قبلی خود درس می گیرند، مثلاً؛ اگر بازیبازان معترض شوند که بازی در حد انتظار نبوده، برخلاف استودیو های دیگر که به دنبال بهانه های بی جا هستند، قبول می کنند و به تصمیم آن ها احترام می گذارند."
وی به گفته های خود افزود:
"این بازی به یک بازسازی نیاز دارد. حال تیم سازنده می تواند باتوجه به کنسول های قوی تری ساخت بازی را آغاز کند. هم اکنون تاریخ انتشار دقیقی برای بازی در نظر گرفته نشده است. این اشتباه هم می تواند به یکی دیگر از درس های این گروه تبدیل شود، اگر بازی اجرا شود، در دسترس شما خواهد بود؛ ولی اگر باز هم کار نکند، دوباره ساخت بازی را شروع خواهیم کرد!"

همین طور Laurent Detoc اعلام کرد که بازی تفاوت بسیاری با عنوانی که در سال 2011 معرفی شد، خواهد داشت. همین طور شاید بازی با تغییر نام نیز مواجه شود؛ چرا که سازندگان علاقه ای به ترور.یست ها و ساختار کلی قسمت قبلی ندارند.
در مراسم بین المللی E3، آقای Tony Key گفته بود که بازی تغییرات بسیاری خواهد داشت و تنها برای کنسول های نسل بعد در دسترس خواهد بود، هم چنین در ماه میلادی آگوست، Alain Corre، مدیر اجرایی کل شرکت Ubisoft، اعلام کرده بود که بازی هم چنان در حال ساخت است و مردم با دیدن بازی متحیر خواهند شد.
عنوان Rainbow: Patriots، در سال 2011 معرفی شد و باید در سال جاری برای کنسول های PS3 و Xbox 360 منتشر می شد، هم چنین تریلری نیز قبل از این حوادث منتشر شده بود.

منبع