Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: در بازی Ultra Street Fighter 4، در گروه های 3 نفره مسابقه دهید!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با توجه به اطلاعات منتشر شده، بازی Ultra Street Fighter 4 به صورت کامل با مد Online Training منتشر خواهد شد. هم چنین در این بازی می توانید به دو گروه 3 نفره تقسیم شده و با یکدیگر مسابقه دهید.

[تصویر:  20131202_street_fighter_4_artbook.jpg]

با توجه به گفته های Eurogamer، در مد Training بازیبازان می توانند دوستان خود را به مبارزه دعوت کنند و با آن ها بدون اتمام نوار سلامت مسابقه دهند.
Capcom معتقد است این مد تمرین را بسیار هیجان انگیزتر می کند و باعث تشویق و همراهی بازیبازان برای انجام بازی می شود.

دیگر بخش معرفی شده، مسابقات 3 به 3 بازی است که بازیبازان در گروه های دو نفره با یکدیگر مبارزه می کنند؛ بهتر است بدانید، در این بخش هر مبارزی نوار سلامت به خصوصی خواهد داشت.

تمام شخصیت های موجود در نسخه های گذشته در این بازی حضور خواهند داشت، بعضی تغییرات نیز در بازی اعمال خواهد شد؛ از جمله این تغییرات، می توان به Ultra Combo های جدید، Ultra Combo Double و پنج شخصیت جدید با نام های Poison، Hugo، Elena، Rolento و یک شخصیت دیگر که معرفی نشده است، اشاره کرد.
در مجموع این بازی شامل 44 شخصیت و 6 محیط می باشد.

ارتقاء دیجیتالی این عنوان، در اوایل ماه میلادی ژوئن با قیمت های $14.99 (€14.99) برای کنسول های PS3 و Xbox 360 در دسترس خواهد بود. این ارتقاء، برای PC در ماه آگوست با قیمت $14.99 (€14.99) شروع خواهد شد. همچون نسخه PS3 و Xbox 360، می توانید باندل این عنوان را که شامل موارد قابل خرید عناوین گذشته و با تغییرات جزئی در داستان همراه است را با قیمت $39.99 (€39.99)  تهیه فرمایید.

با توجه به اینکه همه طرفداران این عنوان، کنسول ندارند، Capcom باندل دیگری را نیز برای این عنوان تدارک دیده است، این باندل شامل موارد قابل خرید نسخه های قبلی است؛ ولی هیچ نوع تغییری در داستان بازی ندارد. شما می توانید این باندل را برای PC با قیمت $29.99 (€29.99) تهیه فرمایید.

قابل ذکر است این عنوان برای پلتفرم های PS4 و Xbox One منتشر نخواهد شد.

لینک