Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: République این هفته برای تلفن های همراه
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
République  بازی در سبک اکشن مخفی کاری می باشد که قرار است برای دستگاه های تلفن همراه و مایکروسافت ویندوز (Microsoft Windows) منتشر شود. این بازی برای تلفن های همراه به صورت ایپزودیک منتشر خواهد شد.
[تصویر:  20131217_republique.jpg]
ایپزود اول بازی با نام Exordium، در 19 دسامبر در App Store و با قیمت 5 دلار در دسترس خواهد بود. Camouflaj، سازنده ی بازی در اقدامی دست به انتشار این بازی به صورت ایپزودیک و با قیمت هر ایپزود، 5 دلار زده است و قصد دارد موفقیت های بازی Teltate Games را هم که به همین صورت منتشر شده اند را به دست آورد. نسخه ی کامل بازی که شامل هر 5 ایپزود می شود، در صورت خریداری آنلاین 20 دلار و در صورت تهیه از خرده فروشی ها، 25 دلار برای خریداران قیمت خواهد داشت.Camouflaj قصد دارد هر ایپزود بازی دو ساعت به طول بینجامد و شما برای به اتمام رساندن هر یک از آن ها نیاز به صرف 2 ساعت زمان داشته باشید. البته این موضوع در مورد ایپزود اول بازی صدق نمی کند و شما برای به اتمام رساندن آن نیاز به نزدیک به 3 ساعت زمان خواهید داشت.در زیر می توانید، اسکرین شات های جدید این بازی را مشاهده فرمایید:
[تصویر:  republique_01-156x87.png][تصویر:  republique_02-156x87.png][تصویر:  republique_03-156x87.png][تصویر:  republique_04-156x87.png]
 منبع