Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی BlzeBlue: Chorno Phantasma برای PS3 منتشر خواهد + تاریخ انتشار
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
تاریخ انتشار بازیBlazeBlue Chorno Plantasma  تغییر کرده است؛ این بازی در فصل بهار برای PS3 منتشر خواهد شد.

[تصویر:  20131218_blazblue_chrono_phantasma.jpg]

Aksy Games، تاریخ انتشار این بازی 2D Fighter را پانزدهم ماه میلادی مارچ اعلام کرده است، بهتر است بدانید، می توانید هر دو نسخه Limited Edition و Standard را هم اکنون از پیش خرید نمایید. هر دو نسخه Standard Edition و Limited Edition حاوی یک کد DLC برای شخصیت Yuki Terumi می باشند.

نسخه Limited Edition دارای موارد زیر می باشد:

1. Art Book :Art Book های کاملاً رنگی از بازی که توسط هنرمندان ماهری طراحی شده اند.  اعلام شده است که این کتاب ها جزء مهمترین بخش های این نسخه است که طرفداران بازی باید تجربه کنند!
2. Sound Track: این نسخه شامل Official Sound Track های متعددی است که توسط بازیسازان و موسیقی سازان مشهور و محبوبی چون Daisuke Ishiwatari ساخته شده اند. Sound Track های جدیدی نیز در این نسخه وجود دارند.
3. یک Rachel Alucard Nendoroid با نام Petti: این نسخه شامل یک شخصیت دیگر است که شباهت بسیاری به روح مردگان و خون آشام ها دارد. مطعمعناً این شخصیت یکی از محبوب ترین شخصیت های این نسخه خواهد بود.
4. پوستر هایی از حرکات هر شخصیت: این نسخه شامل پوستر هایی در اندازه 18x24 است که با توجه به اصلی ترین حرکات هر شخصیت طراحی شده اند.
5. یک ویدیو انحصاری برای این نسخه: نسخه Limited Edition شامل یک مصاحبه با آقای Toshimichi Mori، سازنده BlazeBlue و طراح شخصیت ها و موارد دیگر این بازی، می باشد که در آن بازی BlzeBlue نیز به نمایش خواهد درآمد.

تا به حال یکی از Boss-Fight های این عنوان، با نام Terumi معرفی شده است که در حال مبارزه با Ragna است. همین طور، بازی شامل 5 شخصیت جدید است که دو شخصیت دیگر نیز از طریق DLC های بازی در دسترس خواهند بود.

بازی شامل 30 ساعت Gameplay می باشد و مطمعناً شما را سرگرم خواهد کرد، همین طور در بازی mode های مختلفی همچون Arcad و Unlimited Mars and Survival وجود دارد.

منتظر اخبار جدید تری از این بازی باشید.

منبع