Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی نسخه بعدی Mass Effect در مرحله آزمایشی است!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نسخه بعدی سری بازی های Mass Effect، عنوانی که بیشتر با نام Mass Effect 4 شناخته می شود، بعد از مدتی نسبتاً طولانی در دسترس خواهد بود!

[تصویر:  20131219_mass_effect_normandy.jpg]

با توجه به کامنتی که Aaryn Flynn، رییس کل Bioware Edmonton و Montreal در شبکه اجتماعی Twi.ter داده است، این نسخه از بازی در دسترس است و افراد به خصوصی در حال تجربه آن می باشند!
او با نشان دادن Logo کمپانی Bioware، چنین گفت: "این بهترین زمان برای انجام دادن بازی Mass Effect در استودیو Montreal می باشد."

نسخه بعدی بازی Mass Effect، توسط Bioware Montreal در مرحله توسعه می باشد؛ هم چنین تیمی جدید که در سال 2009 شروع به فعالیت خود کرده است، روی این پروژه که اولین پروژه کاری آن ها محسوب می شود، کار می کنند. با این که مراحل طراحی بازی کامل شده؛ ولی اخبار بسیار محدودی برای این نسخه از این بازی منتشر شده است.

مطمعناً فرمانده Shepard در این بازی حضور نخواهد داشت و موتور گرافیکی بازی نیز Frostbite 2 خواهد بود، بهتر است بدانید بازی Dragon Age: Inquisition نیز با همین موتور گرافیکی ساخته می شود. احتمالاً نسخه جدید بازی بیشتر جنبه RPG خواهد داشت و از تم Shooter فاصله خواهد گرفت، با توجه به گفته های Bioware، باید منتظر موارد نوینی در این بازی باشیم.

تا به حال اعلام نشده است که این بازی یک پیش پرداخت یا دنباله خواهد بود؛ ولی Bioware قول داده است که یک عنوان قابل احترام منتشر کند.

مطمعناً اخبار بیشتری از این بازی بعد از انتشار عنوان Dragon Age: Inquisition در 3 ماه اول سال میلادی 2014 منتشر خواهد شد.

منبع
ممنون بابت خبر [img]images/smi/s0 (24).gif[/img]من که بدجووووووووووووورررر منتظرشم . ( منتظرشم چون برعکس خیلی های دیگه که میگن پایان بدی داشته نسخه 3 من میگم پایان به جایی بود و لازمه اینم بگم که :                                !         Mass Effect Is Not A Game . It's A Universe          !      )شما ها رو نمیدونم درموردش چی فکر میکنید .
[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]