Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: DLC نخست بازی Dead Rising 3 تاخیر خورد!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
این طور که پیداست، شرکت Capcom تصمیم در انتشار DLC با عنوان Operation Eagle برای عنوان انحصاری Xbox One، یعنی Dead Rising 3 را داشت؛ ولی هم اکنون طی اخباری این شرکت اعلام کرده است که انتشار این DLC با تاخیر مواجه شده است. Capcom دلیل این تاخیر را اصلاح و گنجاندن موارد بیشتر اعلام کرده است.

[تصویر:  20131219_dead_rising_3.jpg]

چندی پیش Shack News طی خبری اعلام کرد که Operation Eagle با تاخیر مواجه شده و در بیست و چهارم ماه میلادی دسامبر منتشر نخواهد شد؛ بلکه باید منتظر انتشار این DLC در بیست و یکم ماه میلادی January باشیم.

یکی از نمایندگان شرکت Microsoft چنین گفت: "اضافه کردن مواردی به یک عنوان Open-World و پرمحتوا که در Los Peradidos جریان دارد نیاز به تغییرات اساسی دارد، ما شما را متقاعد می کنیم تا تجربه ای نوین و هیجان انگیز برای بازیبازان به ارمغان آوریم. ما به زمان بیشتری نیاز داریم تا DLC را امتحان کرده و قبل از انتشار آن، از کیفیت بالای آن اطمینان حاصل نماییم. منتظر Update های جدیدی باشید."

Operation Eagle شامل سلاح های جدید، یک وسیله نقلیه جدید و حتی یک شخصیت قابل بازی جدید، با نام فرمانده Adam Kane می باشد. در این DLC شما در نقش Adam Kane بازی خواهید کرد و وظیفه اصلی شما یافتن رییس جمهور گم شده کشور آمریکا خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر می توانید به این خبر ترجمه شده، مراجعه نمایید.

شما می توانید تنها یک بخش از 4 DLC این عنوان را با هم اکنون با قیمت $10 و تمام DLC های بازی را بعد از اتمام این فصل، با قیمت $30 خریداری نمایید.

Dead Rising 3 یک بازی انحصاری برای کنسول نسل هشتمی شرکت Microsoft، یعنی Xbox One می باشد.

منبع