Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: The Walking Dead: Season Two برای ایرلند، روسیه و نیوزلند تأخیر خورد!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همان طور که می دانید این بازی هم اکنون در کشور های دیگر منتشر شده است و حتی نمرات بازی هم منتشر شده اند، ولی این موضوع در رابطه با کشور های ایرلند، نیوز لند و روسیه فرق می کند و گیمر هایی که در این کشور ها اقامت دارند باید باز هم منتظر بمانند تا این بازی را تجربه کنند.[تصویر:  20131223_the_walking_dead_season_two.jpg]
در راستای حثی که در فروم اختصاصی این بازی وجود داشت،Telltale Games تأخیر این بازی را تأیید کرد ولی گفت که نگران نباشند زیرا که این بازی در راه منتشر شدن است.
ناشر بازی گفت: ما تأیید می کنیم که این بازی در کشور های نیوزلند و روسیه بر روی هر دو پلتفرم PS3 و XBOX 360 منتشر خواهد شد ولی در کشور ایرلند فقط برای کنسول PS3 منتشر خواهد شد.
تأخیر در انتشار بازی در کشور های مذکور نشان گر این است که نسخه های که در این کشور ها منتشر خواهند شد با نسخه های دیگر یک سان نخواهند بود. و مطمئنا ناشر بازی دلیل قانع کننده ای برای این کار خود دارد.
TellTaleاز هوادارانش به خاطر این صبر و شکیبایی تشکر و قدر دانی کرد.
با توجه به استایل های هنری خاص بازی که بیش تر بر روی داستان تأکید دارد، قسمت اول The Walking Dead صحنه های وحشت آور بسیاری بود، قسمت اول بازی هم در برخی کشور ها و بر روی بعضی از پلتفرم ها تأخیر خورد.وکیل مدافع بخش جنوبی استرالیا، آقای John Rau می خواستند که این موضوع در مورد این بازی هم باشد ولی هیئت طبقه بندی بازی ها قراردادی را عقد کردند که طبق آن صحنه های خشن و خون آلود که به صورت هنری باشند توجیه می شوند و وجود آن ها در بازی ها ایرادی ندارد.نسخه ی اول    The Walking Dead توانست از لحاظ فروش به موفقیت های زیادی دست یابد و منتقدان را هم تعجب زده کند، و طبق گزارش های اخیر نسخه ی دوم هم همین گونه خواهد بود.
نسخه ی اول بازی هم اکنون برای PC، MAC، PS3 و XBOX 360 در دسترس است. TellTale قصد دارد که این بازی را برای تلفن های همراه و حتی کنسول های نسل بعدی هم منتشر کند.
TellTale اخیرا بازی ایپزودیک دیگری با نام The Wolf Among Us  را معرفی کرده است و ایپزود اول آن را هم منتشر کرده است. این بازی داستان حیوانات (Fable) را روایت می کند که به صورت کمیکی عرضه می شوندو هم چنین این استودیو در حال توسعه ی بازی با نام Game Of Thrones است و پروژه ی جدیدی از سری Borderlands را هم در دستور کار دارد.
منبع: http://www.vg247.com/2013/12/22/the-walk...nd-russia/