Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Square Enix تمرکز بیشتری برای انتشار عناوین JRPG برای PS4 و XBOX ONE خواهد داشت!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شاید Square Enix از معدود کمپانی هایی باشد که نسخه قبلی عناوین خود را برای سیستم های عامل موبایلی، همچون iOs و Android منتشر می سازد؛ برای مثال می توان به انتشار عناوین قبلی سری بازی های محبوب و JRPG یا نقش آفرینی ژاپنی Final Fantasy اشاره کرد که هم اکنون برای iOs و Android در دسترس می باشند. بهتر است بدانید، چنین فعالیت هایی باعث نخواهند شد که این کمپانی ژاپنی از انتشار عناوین جدیدی برای کنسول های نسل هشتمی، همچون PS4 و Xbox One سر باز بزند.

[تصویر:  Final-Fantasy-XV_02.jpg]

آقای Yosuke Matsuda، مدیر کل Square Enix، در گفت و گویی با Siliconera چنین گفت: "عناوین ما فقط برای Smartphone ها منتشر نخواهند شد، ما برنامه هایی برای کنسول های قدرتمندی چون PS4 و Xbox One نیز داریم؛ همان طور که خبر هایی مبنی بر انتشار عناوینی چون Final Fantasy XV یا Kinfdom Heart III را که توسط استودیو های بومی ما و دنباله ای برای Tomb Raider که توسط استودیو های خارجی ما ساخته می شنود، برای کنسول های نسل هشتمی منتشر کردیم."

اما سوال دیگری که در ذهن ها نقش می بندد، این است که تاریخ انتشار دقیق این عناوین چه زمانی خواهد بود؟ سال 2015 بهترین زمان برای انتشار چنین عناوینی به نظر می رسد؛ اما تاریخ انتشار عناوینی چون Tomb Raider 2 هنوز مشخص نشده اند.

شما چه دیدگاهی در این زمینه دارید، با ما در میان بگذارید.

منبع