Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: برنامه نویس Thief: معماری PS4 و XBOX ONE به ما برای تحقق ایده هایمان کمک کرد، نسخه ی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ساخت یک بازی بر روی پلتفرم های مختلف ساده نیست، مخصوصا اگر آن بازی  مثل Thief از بازی های مورد علاقه ی افرادی باشد که با PC بازی می کنند. Gaming Bolt اخیرا مصاحبه ای با طراح مراحل بازی Thief یعنی آقای Windfeld-Schmidt  داشته است و در مورد این پروژه از ایشان سوالاتی را پرسیده است، مخصوصا در مورد این که نسخه ی PC این بازی با نسخه های PS4 و XBOX ONE چه تفاوت هایی دارد.
[تصویر:  38.-Thief.jpg]
ایشان در این مورد اظهار داشتند: نسخه ی PC برای ما از اهیمت زیادی برخوردار است به این دلیل که نسخه های قبلی این بازی به طور انحصاری برای PC منتشر شده اند. ما همانند بازی Deus Ex: Human Revolution بیش تر تمرکز خود را بر روی این پلتفرم گذاشته ایم.
برای ما خیلی مهم است که بازی ما بر روی هر یک از پلتفرم های PC، XBOX ONE و PS4 چه ظاهری دارد و چه حسی به گیمر ها می دهد. البته این بازی بر روی همه ی پلتفرم ها عالی است. معماری کنسول های جدید، به ما خیلی کمک کرده است تا بتوانیم تصور ذهنی را که از این بازی داشتیم به خوبی پیاده کنیم.
Thief،هم چنین برای پلتفرم های نسل هفتمی XBOX 360 و PS3 هم در تاریخ 25 فوریه ی 2014 در آمریکای شمالی و در تاریخ 28 فوریه در اروپا منتشر خواهد شد.
منبع: http://gamingbolt.com/thief-dev-architec...tant-to-us