Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Batman: Arkham برای 31 ماه دسامبر معرفی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سازندگان بازی Batman: Arkham Origins، یعنی Warner Bros، یک چیز خاص برای این عنوان را برای 31 دسامبر با توجه به عکس منتشر شده توسط آنها، معرفی خواهند کرد.[تصویر:  trans.gif]آنها به تازگی یک عکس را منتشر کرده اند که نوید آن را می دهد که  دیتا های بازی Batman: Arkham Origins را نگه دارید.[تصویر:  37864055206218213733.jpg]با این حساب، احتمالا شرکت برادران وارنر، قصد معرفی یک DLC را برای این عنوان دارند. اما هنوز این مورد حتمی نیست و تنها یک احتمال است. شاید چیزی بزرگتر را توسط برادران وارنر، مشاهده کنیم. با توجه به اینکه داستان بازی Batman Arkham Origins، در کریسمس رخ می دهد، یک DLC با شروع سال نو برای این عنوان، می تواند بسیار جالب و جذاب باشد. از طرفی یک سوپرایز بزرگ درباره این عنوان، می تواند جذابیت و محبوبیت بازی را بیفزاید. همه چیز به شرکت برادران وارنر بستگی دارد.نظر شما چیست؟ یک DLC یا یک سوپرایز بزرگ؟

منبع
سلام

Batman برای DLC خیلی غنی شده هست ! به شخصه اعتقاد دارم که قرار هست Dlc جدیدی برای Arkham Origins عرضه بشه اما با این تفاوت که داستان بازی به گونه ای روایت بشه که در نهایت به رونمایی از عنوان جدید بپردازه.

ممنون بابت خبر[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
تو یه سایتی خونده بودم که موقع آموزش دیدن بتمن رو میخوان نشون بدن. شاید مثل بازی آغاز بتمن (که از روی فیلمی با همین نام ساخته شده بود) بشه که اون اولاش بروس رو تمرین میدادن. شایدم به دث استروک مربوط بشه. آخر این بازی رو که کسی فراموش نکرده؟