Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: امتیاز به آخرین بازیِ انجام شده توسط شما
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
AC:unity
گیم پلی:6:| یکی از ضعیفترین قسمت های بازی همین بود اوایل عالیه ولی بعد مدتی دیگه حتی بدتون میاد سمت بازی
موسیقی:7.5 توضیحی ندارم :|
گرافیک:9
داستان: 7
نمره کل:7.5
Sleeping Dogs

گیم پلی: 9/10

گرافیک: 8/10

داستان: 10/10

صداگذاری و موسیقی: 9/10

خیلی بازی زیبایی هست و گیم پلی توپی داره گرافیک هم عالیه ولی باگ زیاد داره که برای یه عنوان به این وسعت طبیعیه.یه Open World مسخره و بی استفاده هم نیست که یه دنیای بزرگ بهت بده هیچی توش نباشه.هم ماموریت اصلی هست هم فرعی.فرعی ها هم خیلی زیادن و سخت.داستان بسیار جالبی داره و تا میری جلو چیزهای بیشتری می بینی و شوک بهت می خوره.صداگذاری هم خوبه صدای همه میاد حتی وقتی از تو بازار رد می شی هی صدای فروشنده ها میاد که می گن مثلاً بیا فلان چیزو ازمون بخر یا صدای بحث فروشنده ها با مشتریا.موسیقی هم خیلی عالی وقت تیر اندازی دیگه می ترکونه و وقتی هم که یه صحنه شوک یا غمگین می بینی خیلی آروم و ملایم هست.در کل بازی خیلی خوبی هست عالی از هر نظر.
gta v

گیم پلی : 10

گرافیک : 10

بهینه سازی : 10

داستان : 8

موسیقی : 8

witcher 3 : wild hunt

گیم پلی : 7

گرافیک : 10

داستان :10

بهینه سازی : 4

موسیقی : 5
[تصویر:  Football-Manager-2015.jpg]

چند ماه پیش از سر بیکاری و برا برگشتن به دنیای فوتبال PES 2015 رو دانلود کردم، ولی خب شکر هفت ملکوت باستان برام مشکل داشت و نتونستم بازیش کنم. به سرم زد فوتبال منیجر رو دانلود کنم، باز هم هفت ملکوت را شکر که از تصمیم خود سر باز نزدم و بازی را دانلود نمودم! S0 (25) بعد از دانلود شدن با بی میلیِ تمام بازی رو نصب کردم و گذاشتم گوشه دسکتاپ خاک بخوره تا حسش بیاد... چند روزی گذشت و منم بیکار بودم، بالاخره وارد بازی شدم. منوی اولیه هیچ جذابیتی نداشت برام؛ دقیقا همین تصویر کاور (یکم متفاوت تر حالا ولی خب نمای کلیش همینی که می‌بینید بود  S0 (25) ) بود با چند تا گزینه دیگه. منوی اولیه ساده بود ولی وقتی که گزینه ساختن یک کریر جدید رو زدم با انبوهی از پیچیدگی‌ها روبرو شدم! با دیدن ریز جزئیات‌ها اون نا امیدی‌ها در مورد بازی رخت بربست و به دیار باقی پیوست!  S0 (25) اول از همه باید اسم، فامیل، لقب و از این چیزا در مورد مربی‌ای که می‌سازید انتخاب کنید. اینا تقریبا هیچ جذابیتی نداره ولی وقتی داستان جالب می‌شه که می‌فهمید باید زبان‌هایی که بهش مسلطید، کشور مورد علاقه، شهری که در اون متولد شدید (حتا آبادان هم تو لیست شهرها هست، دونت وُری ابوت ایت  S0 (25)) روش کارتون با بازیکن ها، تفکر تاکتیکی و از این قبایل چیزها رو هم انتخاب کنید.
بعد از اون نوبت می‌رسه به انتخاب تیم، مطلع شدن از اخبار فلان لیگ یا فلان تیم و این چیزا که بیشتر یه سوراخ دق دهنده بودن برای زیاد کردن عطش که محیط اصلی بازی رو ببینید!  S0 (25) این مرحله که تموم شد باید با تیم مورد نظر یه قرارداد ببندید. بعد از بستن قرارداد به طرفداران معرفی می‌شید و یه کنفرانس خبری براتون صورت می‌گیره، جایی که باید مدیا هندینگ خودتون رو نشون بدید و ثابت کنید که جلوی خبرنگارا و سوالاتشون دست و پای خودتون رو گم نمی‌کنید. سوالات متنوعی پرسیده می‌شه و قشنگ نشون میده که همه چیز از قبل رندر شده نیست و بستگی به شرایط داره، مثلا همین سوالاتی که در اولین کنفرانس پرسیده می‌شه بسته به سن، محل تولد و چیزایی که انتخاب کردید متفاوته. جواب‌های که می‌تونید انتخاب کنید هم متنوع هستن. یه جورایی به پنج دسته‌ی خیلی مثبت، مثبت، خنثی، منفی و خیلی منفی تقسیم می‌شن. لحن گفتن هر کدوم رو هم می‌تونید انتخاب کنید، آرام، عصبانی و این چیزا هستن گزینه‌هاش. با توجه به لحنی که صحبت می‌کنید و جوابی که می‌دید روز بعدش توی روزنامه‌ها و رسانه‌های ورزشی بازخوردهای متفاوتی نسبت به حرفتون می‌بیند؛ به عنوان مثال اگه بخواید بپیچونید توی جواب دادن، روز بعد تیتر خبرا «آقای فلانی با مدیاها قهر است» رو می‌بینید! تعداد خبرگذاری ها به نسبت زیاده و جالبه هر کدومشون خبرنگارهای زیادی هم دارند که باز هر کدوم از خبرنگارا سوالای متفاوتی می‌پرسن؛ مثلا آقای X عادت داره سوالاتی بپرسه که قبلا شایعه بودن و الان به دنبال اثبات کردنش هست یا آقای Y عادت داره سوالی بپرسه که باعث به وجود اومدن تنش بین دو مربی میشه.
از اینجا که گذشتید یه تیم میتینگ هم هست که باید برید و تیم رو توش به جنب و جوش بندازید! همچنین می‌تونید با یه سلام خشک و خالی هم اینجا رو رد کنید، البته مطمئنم اینکار به مزاقشون خوش نمیاد!
شروع بازی مساوی هست با شروع فصل نقل و انتقالات، بسته به تیم و لیگی که در اون هستید زمان شروع متفاوته به عنوان مثال شروع نقل و انتقالات لیگ برزیل ژانویه هست ولی برا لیگ‌های بزرگ اروپایی ژوئن هست این ماه. توی این مدت کمی که دارید تا پایان نقل و انتقالات، باید تیم رو بشناسید و نقاط ضعفش رو با خریدن بازیکن جایگزین پر کنید. البته عجله‌ای هم در کار نیست، اگر یه بازیکن توی یه بازی بد کار کرد نشون نمیده که باید برچسب از کار افتاده روش زد، نه به بازیکنا باید فرصت داد مخصوصاً این‌که تازه شروع فصله و تیم اصلاً هماهنگ نیست. 
نقل و انتقالات بسیار داغ هست؛ به طوری که اگه یه بازیکن توی یه لیگ خوش درخشید فصل بعد باید منتظر دیدنش توی تیمایِ بزرگی مثل بارسا، رئال، منچستر، چلسی و از همه مهم‌تر من‌سیتی! (من‌سیتی توی لیست تیم‌های پولدار رتبه اوله (مثل واقعیت)، هر بازیکنی که بخاد، جیک ثانیه تو تیمشه!).حالا اگه شما هم مربی تیم بزرگی باشید باید تو خریدن بازیکن سریع عمل کنید چون اگه معطل کنید ایجنت بازیکن رو، از دستتون پریده! علاوه بر اینکه بازیکنایی که خوش می‌درخشن در راس توجهات هستن همیشه زود خریده خواهند شد، بازیکنایی که خوب عمل نمی‌کنند تو تیمای بزرگ باید دنبال یه جای جدید باشن چون خیلی راحت میرن تو ترنسفر لیست. در مورد خرید بازیکن، بازیکنی هم که می‌خرید حتماًِ حتماً باید با تاکتیک‌هاتون جور باشه؛ به عنوان مثال شما تاکتیک فرستادن توپ به جناحین و بعد سانتر توپ برای نفر آخر رو انتخاب کردید، خب با این تاکتیک اگر مسی رو بخرید مطمئناً نمی‌تونه اونجور که باید و شاید گلزنی کنه و خوش بدرخشه. به جای اون گزینه‌های بهتری مثل بنتکه یا هیگواین هم توی بازار هستند که سرزن‌های قهاری هستن و مطمئناً کامل کننده این تاکتیک خواهند بود.
بعد از فصل نقل و انتقالات مسابقه‌ها شروع می‌شه دیگه و این موقع‌اس که قرار گرفتن توی موقعیت یه مربی رو با گوشت و خونتون درک می‌کنید! از یه طرف فشار رسانه‌ها و سوالات بحث برانگیزشون از یه طرف دیگه هم هماهنگ نبودن تیم و مشکلات دیگه‌ی داخلی تیم! 
هر هفته شاهد بُردهایی مثل بست اِلِون آو د ویک (تیم هفته |: ) به طور مجزا برای هر لیگ هستیم. (لیگ اسپانیا یه آپشن اضافه به اسم گل آو د ویک هم داره) اینا باعث میشن تا با تلنت‌ها و بازیکن‌های در حال طلوع یا فوق ستاره های جهان آشنا بشید و به هیچ وجه براتون سوالِ الان توی سال مثلا 2019 بهترین بازیکنای جهان چه کسایی هستن؟ پیش نمیاد. توی فوتبال منیجر همیشه در جریانیم!
قدرت رسانه‌های بازی باعث می‌شه تا یه کاپ بین تیم‌های ملی دقیقاً عین واقعیت جذاب باشه. هر بازی‌ای که تیم بوکمارک شده‌ی شما انجام بده با توضیحات کامل بازی بهتون نشون میده؛ بهترین بازیکن زمین، گل‌زن ها، مصدوم ها، کسایی که کارت گرفتن و... تقریبا از همه چیز بازی مطلع خواهید شد. حتا اگه بخواین میتونین های لایت های بازی رو ببینید...
انتخاب بازیکن‌ها واقعا مهمه. امکان نداره یه بازیکن 18 ساله رو توی یه بازیِ بسیار مهم بین 11 نفر قرار بدید و شاهد پرفرومنس خوبی ازش باشید! فشاری که روی بازیکن قرار می‌گیره به وضوح توی نوع بازی کردنش معلوم میشه... این مسئله برای همه‌ی بازیکنای جوون هست چه قیمتش 30 میلیون باشه چه 50 هزار توی بازی های بزرگ دست و پاشونو گم میکنن...
یا مثلا تیم وسط زمین نیاز به یه رهبر واقعی داره. اگه یه نفر که لیدر شیپش بالا نباشه رو وسط زمین قرار ندید تیم ناهماهنگ می‌شه و به هیچ وجه شاهد حمله های با کیفیت نخواهید بود. توی خط دفاع هم حتماً باید یه بازیکن با تجربه باشه چون اشتباهاتی که تلنت‌ها توی این خط می‌کنند تعدادش خیلی بیشتر از بقیه پست ها هست. اگه مثلا یه بازیکن 20 ساله اونجا باشه نیاز به یه پشتیبان داره تا اشتباهاتش رو پوشش بده.

نکات ریز و جزئیات بازی خیلی خیلی زیاده و مطمئنم حداقل به نصفشون اشاره نکردم. همین قدر فک کنم کافی باشه تا علاقه‌مندهای مربی‌گری جذب بازی بشند. دیگه از حوصله من خارجه بیشتر از این توضیح بدم   S0 (25)

البته بازی بی‌نقصِ بی‌نقص نیست و مطمئناً مشکلاتی هم داره مثل حرکات و بازیِ غیرمعقول توی مستطیل سبز ولی خب بنظرم این مورد در مقابل اون همه نکته‌ی مثبت هیچه و باعث نمیشه من به بازی کمتر از 9.5 بدم.  S0 (25)
یکی از مورد انتظار ترین عناوین امسال بازی MGS V بود که بالاخره منتشر شد و بنده تونستم تهیه اش کنم.
ابتدای با ایرادات بازی شروع می کنم که زیاد نیستن!
بزرگترین ایرادی که بازی داره اپن ورد شدنش هست و به نظر من بزرگترین صدمه به این بازی بوده چرا که بیشتر مراحل چه اصلی چه فرعی در یک مکان صورت می گیره شاید در ابتدا سرگرم کننده باشه ولی بعد از مدتی می بینیم محیط ها دارن تکرار می شن و محیط صحرایی بازی هم چندان به دل نمی شینه! (بر عکس آفریقا) از این مورد که بگذریم نسخه PS4 بازی دارای افت فریم های زیادی در بخش کات سین ها هستش که بعضی وقتا واقعا روی اعصاب هستن! همچنین انفنجار های تقریبا مصنوعی(!) و تخریب پذیری نه چندان گسترده هم باعث ناراحتی هستن که انتظار می رفت در این عنوان به نحو احسن کار بشن! تنها مشکلات بازی همینا بودن و بدون شک گیم پلی بازی با کمک از همراهان مثل D Dog کوآیت D Walker بسیار لذت بخش هست داستان بازی آدم رو جذب تموم کردن بازی می کنه و صداگذاری ها و موسیقی بازی به خوبی کار شده در بخش های مختلف یعنی داستان گیمپلی گرافیک موسیقی به ترتیب 9.5 9 8 10 رو می دم و در آخر ارزش بازی 9 هست از نظر من برای علاقه مندان مخفی کاری بسیار لذت بخش هست شک نکنید در خریدش
Metal Gear Solid V The Phantom Pain:
گیمپلی:9.5
گرافیک:10
بهینه سازی:10
داستان:9.8
موسیقی:9

Mad Max:
گرافیک:10
گیمپلی:10
داستان:8
بهینه سازی:8
موسیقی:5
Spider man shattered dimensions
داستان 6 هر دفعه یکی میومد سنگ قدرت بر می داشت باهاش مبارزه می کردی
صداگذاری 8 جالبه که بدونین صداپیشه های این بازی قبلا تو کارتونای مرد عنکبوتی هم صداپیشه بودن
گرافیک 8 به خاطر گرافیک هنری زیبا
گیم پلی 8/5
نمره کل 8
Battlefield Hardline 


[font=tahoma]گیمپلی:9[/font]
گرافیک:8

بهینه سازی:7.5

داستان:9.5
[font=tahoma]موسیقی و صدا گذاری:5 [/font]


[font=tahoma]گیم پلی در این بازی بسیار جالب و نزدیک به واقعیت بده [/font]
[font=tahoma]در بخش گرافیک فقط تفنگ ها و اسلحه ها و چهره شخصیت هاجالب بود و گرنه ماشین شبیه تابوت بود بیشتر و طراحی محیط چنگی به دل نمیزد [/font]
[font=tahoma]در قسمت بهینه سازی زیاد جالب کار نشده بود با افت فریم های ناگهانی روبه رو میشدیم  [/font]
[font=tahoma]داستان واقعا جالب و دوست داشتنی بود [/font]
[font=tahoma]موسیقی خیلی کم داشت و بد کار شده بود و صدا گذاری هم در محیط بازی بد و گاهی وقت ها نا هماهنگ با تصویر اما در فیلم ها خوب کار شده بود[/font]
Pes 2016
گرافیک:7
گیم پلی:7/5
موزیکاش:9
چمن:6
تماشاچی:9
گزارشگر:8/5
گیم اسپات:90
:|
مدمکس:
گرافیک:8
البته در حد خودش عالی بود ولی تنها چیزی که تو بازی میبینید آهن غراضه و شنه
گیمپلی:7.5
مبارزات بتمن بود مراحل فوق العاده تکراری
داستان:6
ایده کلی بازی فوق مسخرست: ماشین مکس و میدزدن مکسم یه ماشین جدید درست میکنه! البته از 2 3 تا مرحله آخرش خیلی خوشم اومد و واقعا" احساس کردم با یه مد مکس روبه روام(نسبت به فیلم هاش)
موسیقی:نمیدونم چه نمره ای بهش بدم! چون کلا" هیچ موسیقی ای من تو بازی نشنیدم
درکل:7.5
اگه با pc بازی می‌کنید بهتون پیشنهادش می‌کنم اما برای کنسول بنظرم ارزش خرید نداره
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43