Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: راهکارهای ارتباط مطلوب عرصه فرهنگی و صنعت گیم بررسی می‌شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  95155884870366385539.jpg]


ارتباط میان صنعت گیم و عرصه فرهنگ و هنر به منظور دستیابی به تعریف مطلوب و متناسب با رویکردهای فرهنگی کشور در قالب  شورای فرهنگی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بازخوانی می‌شود.به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازیهای رایانه ای، بررسی میزان توفیق صنعت گیم کشور در انتقال مفاهیمی که منجر به پیشرفت فرهنگی می شود از موضوع های مطروحه در شورای فرهنگی این بنیاد به شمار می رود.

همچنین سیاست های کلان فرهنگی بنیاد ملی بازی های رایانه ای و ارتباط آن با  نگرش علاقه مخاطبان در استفاده از این هنر_ صنعت _ رسانه در مباحث موضوعی این شورا مورد بررسی قرار می گیرد.

شورای فرهنگی بنیاد ملی بازیهای رایانه ای متشکل از صاحب نظران، کارشناسان، استادان دانشگاه، هنرمندان و نویسندگان و مدیران فرهنگی است.
ارتقای محتوای تولیدات گیم، مخاطب شناسی، نیاز سنجی مخاطب، تبیین گستره محتوایی تولیدات گیم، راهکارهای ارتباط گیری میان هنرمندان و صنعت گیم ، آموزش های نوین و دنیای گیم و... از برنامه های موضوعی  این شورا اعلام شده است.

فعالیت بنیاد ملی بازیهای رایانه ای از حدود 6 سال پیش آغاز شده است و بیش از 100 اثربه همراه انبوه بازی های «موبایل»،« ایندی» ،«کژوال (کوچک)» با حمایت این مجموعه تولید شده است.

دانشکده گیم، انستیتو ملی بازی سازی، مرکز رشد بازی های رایانه ای و سازمان نظام رده بندی سنی بازی های رایانه ای از زیر مجموعه های این بنیاد به شمار می رود.