Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی Sleeping Dogs هم اکنون برای کاربران طلایی Xbox Live رایگان است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  sleepingdogs1.jpg]
 تقریبا چند ماه پیش بود که Microsoft تصمیم گرفت که در هر ماه٬ دو بازی رایگان را برای کاربران طلایی Xbox Live به ارمغان آورد تا به مخاطبان نشان دهد به فکر کنسول هایش و آنها است. امروز که ابتدای سال 2014 میلادی نیز هست هم از این قانون مشمول است.  امروز Microsoft نام دو بازی قرار داده شده برای کاربران طلایی برای این ماه را برای دریافت رایگان قرار داد. این لیست مربوط به ماه ژانویه است و شامل دو بازی ٬Sleeping Dogs ساخته شرکت United Front Games با همکاری Square Enix London Studios و بازی زیبای Lara Croft and the Guardian of ٬Light ساخته شرکت Crystal Dynamics است.

اولین بازی که زمان دریافت آن از اول ژانویه تا 15 ژانویه است. بازی قدرتمند Sleeping Dogs است که کاربران طلای Xbox Live قادر به دانلود آن می باشند. این بازی یک بازی در سبک جهان باز است و در مورد کارگاه Wei Shen است که در هنگ کنگ٬ در طی انجام عملیاتی سری می باشد.
دومین بازی که از 16 ژانویه تا 31 ژانویه سال 2014 در دسترس مخاطبان طلایی Xbox Live قرار می گیرد بازی زیبای Lara Croft and the Guardian of Light است که یک بازی در سبک چند نفره معمایی است و در آگوست سال 2010 منتشر شده بود. فقط برای دانلود این بازی ها و بازی های ماهانه رایگان ٬Xbox Live تنها لازم است که کاربر طلایی شوید. فرقی نمی کند که چه زمانی به جمع کاربران طلایی Xbox Live بپیوندید. بازی های رایگان Xbox Live به محض ورود در اختیار شماست.