Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Deadpool و بازی های دیگر Marvel Games از From Steam, Xbox Live و PSN حذف شدند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
 
[تصویر:  64450248402679286384.png]



بروز رسانی:

حتما ساعتی پیش خبر حذف بازی Deadpool را دیده اید. ناشر بازی یعنی Activision هم تایید کرد که این بازی برای همیشه رفته است. علاوه بر عنوان زیبای Deadpool عناوین دیگر Marvel Games هم با توجه به یادگیری و دانش ما٬ استثنا نخواهند بود. عناوین دیگر بازی ها نیز در فروشگاه های دیجیتالی حذف شدند که در ادامه می توانید لیست این بازی ها را مشاهده کنید.


نقل‌قول:
Spider-Man: Friend or Foe
Spider-Man: Web of Shadows
Spider-Man: Shattered Dimensions
Spider-Man: Edge of Time
X-Men: The Official Game
X-Men Destiny
X-Men Origins: Wolverine



این عناوینی که نام برده شد از فروشگاه های بزرگ برداشته شده اند. اگر شما واقعا علاقه ای به این بازی ها دارید. حتما در اسرع وقت از یک خرده فروشی آنها را تهیه کنید زیرا ممکن است به مانند Deadpool دیگر آنها را مشاهده نکنید.


خبر اصلی:

[تصویر:  deadpool610.jpg]


شاید شما هم از این خبر ناراحت شده باشید اما بازی زیبای Deadpool از Steam, Xbox Live و PSN حذف شد. بازی زیبای شرکت High Moon Studios یعنی Deadpool که درست است جزو بهترین بازی  های سال 2013 نبود اما با وجود صدا گذارانی مانند Nolan North بازی در سطح متوسط با نمرات نه چندان خوبی بود. بازی که با این صدا ها جانی می گرفت تا گرافیک بدش در زیر آن خنده ها و قهقه ها پنهان شود. فروش این بازی همان طور که در بالا اشاره شد به طور دیجیتالی قطع شده است. اگر شما یک بازی باز PC هستید هنوز می توانید از طریق آمازون و گیم فلای  Steam code های بازی Deadpool را دریافت کنید. عرضه فیزیکی این بازی نیز هنوز برای کنسول ها ادامه دارد. هنوز مشخص نیست که ٬Activision ناشر این بازی زیبا و کلاسیک چه در سر می پروراند اما امیدوارم عرضه دیجیتالی این عنوان به روال سابقش باز گردد. هر چند بعید است که کسی به دنبال آن Deadpool بد دهن و وراج سال 2013 برود.