Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Square Enix بدون هیچ اطلاع و برنامه ریزی قبلی شروع به فروش دوباره DLC کرده است.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
امروزه فروش DLC برای بازی ها به یکی از موارد مهم و از پیش برنامه ریزی شده تبدیل شده است که سود بسیار خوبی را برای ناشر بازی در پی دارد. اگر بازی منتشر شده، به عنوانی محبوب بدل شود، انتشار پچ یا آپدیت نیز عاری از لطف نبوده و می تواند به شهرت بازی بی افزاید. از دیگر مواردی که سود بسیار خوبی برای ناشر یک بازی دارد، می توان به فروش دوباره DLC عناوین قبلی که به خوبی ظاهر شده اند، اشاره کرد؛ حال شرکت محبوب و ژاپنی Square Enix، شروع به فروش دوباره DLC های یکی از عناوین قبلی خود، یعنی Lighting Returns: Final Fantasy XIII کرده است. این در حالی است که این عنوان در ژاپن و برخی نقاط دیگر منتشر شده و ناشر بازی در حال انتشار بازی در نقاط دیگر جهان است؛ مطمعناً Square Enix قصد دارد با این کار، بازی به خوبی ظاهر شده و بتواند موفقیتی که در ژاپن کسب کرده است را تکرار نماید؛ اما تجربه نشان داده است، عناوینی که با DLC های خود منتشر می شوند، یا با موفقیت بسیار خوبی همراه هستند و یا با شکست های بزرگی همراه می شوند.

[تصویر:  LIGHTNING_RETURNS_FFXIII_Aug_V-1024x576.jpg]

قبلاً فروش این DLC برای بازی Lighting Returns: Final Fantasy XIII بدون هیچ هماهنگی قبلی متوقف شده بود؛ با این حال Square Enix همان استراتژی را در پی گرفته و باز هم بدون هیچ برنامه ریزی یا اطلاع قبلی، شروع به فروش دوباره این DLC کرده است. شاید این سیا.ست جدید Square Enix برای فروش یکی از مهم ترین عناوین خود، یعنی Lighting Returns: Final Fantasy XIII، که در شرف انتشار است، می باشد.

انتشار DLC این بازی قبلاً بدون هیچ اطلاع قبلی و توجیهی لغو شد و سران Square Enix نیز از طریق شبکه Twi.ter از تمامی طرفداران بازی عذرخواهی کردند، چنین خبری باعث برانگیخته شدن و عصبانیت بسیاری از بازیبازان شد؛ به طوریکه جمعیت انبوهی از دوست داران این سری، کار Square Enix را بی حرمتی نامیدند. حال که شاهد چنین فعالیت های از سوی ناشر این بازی JRPG بوده ایم، عطش بسیاری از طرفداران این سبک نسبت به این DLC افزایش یافته است.

منبع