Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اقدام جدید کوجیما برای استفاده از دوربین های یکسان در گیم پلی و میان پرده ها
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Metal Gear Solid V: استفاده از دوربین های یکسان در گیم پلی و کاتسین ها "برای القای حس واقع گرایی " کوجیما توضیح می دهد.

خالق بازی Metal Gear Solid V و یکی از محترم ترین افراد صنعت گیم، یعنی استاد هیدئو کوجیما برخی از جزئیات جدید در مورد گیم پلی، انتقال میان پرده ها و ... بازی Metal Gear Solid V را از طریق توییتر فاش کرد. بازی Metal Gear Solid به خاطر میان پرده های بلندش شناخته شده است اما اینبار به نظر میرسد که هیدئو کوجیما در حال برنامه ریزی برای متراکم کردن این کاتسین ها در Metal Gear Solid V است.



[تصویر:  metal-gear-solid-v-ground-zeroes-poster.jpg]
کوجیما برای اولین بار در توییتر اعلام کرد: "قصد افتتاح نمایش Ground Zero را دارد. از دوربین های یکسان برای گیم پلی و میان پرده ها استفاده شده است. به این ترتیب یک نوع حس واقع گرایی القا می شود. به علاوه افتتاح Ground Zero در راه است که شما می توانید موقعیت چیکوی زندانی را بفهمید. یک دوربین برای صحنه ای از میان پرده بازی، حس یک راه واقعی را القا می کند. "OP" از "GZ" مورد توجه است، بدین ترتیب شما میتوانید برخی از محل های اقامت چیکو را مشاهده کنید."
یک حرکت خوب از کوجیما که با توجه به این حقیقت که میان پرده های بلند و بی پایان در نمایشگاه یک موضوع داغ قابل بحث است و یا من باید در میان طرفداران Criticims باشم.
شما در مورد این حرکت کوجیما چه نظری دارید؟


منبع

 

 

 
کات سین های dead space 2 خوب بود یا میشه گفت نداشت . کلاً بازی ی تیکه بود خیلی جالب بود .