Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نینتندو مسابقه ریمیکسNES را بدلیل سوءاستفاده لغو کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نینتندو مسابقه ریمیکسNES را بدلیل سوءاستفاده لغو کرد

[تصویر:  nesremixcontenst_610.jpg]

 
مدت کوتاهی پس از عرضه و انتشار ریمیکس NES برای Wii U، نینتندو با صدور یک چالش از بازیکنان خواست که مرحله چهارم ریمیکس یعنی " جمع آوری تمام سکه ها " را در سریع ترین زمان تکمیل کنند. متاسفانه این چالش پس از کشف یک راه سوءاستفاده برای تسریع زمان لغو شد. کارگردان این بازی آقای Koichi Hayashida اعلام کرد که این چالش در Miiverse اعلام شده بود و دیروز با صدور یک بیانیه لغو شد و ایشان بابت این مسئله عذرخواهی کرد:
" سلام به همگی. برای شرکت در این چالش ازشما بسیار سپاسگذارم. متاسفانه، ما دریافتیم که در این چالش راهی برای سوءاستفاده در تسریع زمان وجود دارد. ما علاقه مندیم که بازی عادلانه شود و به همین جهت تصمیم بر این شد که به این چالش بدون در نظر گرفتن سریع ترین زمان پایان دهیم. ما میدانیم که شما برای این موضوع عذر خواهی کردید اما بازی به ویژه باید برای بسیاری از کاربران عادلانه باشد. از درک شما سپاسگذاریم. متشکرم. "
در خارج از نینتندو پرداخت ویژه ای برای در نظر گرفتن زمان شد که در نهایت هیج پاداشی به آن تعلق نگرفت. ظاهرا این گرفتاری سوءاستفاده یک مسئله تکراریست که از بازی کردن مراحل جلوگیری می کند. برای خواندن نقد و بررسی این بازی به این لینک مراجعه بفرمایید.


منبع