Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نینتندو مسابقات NES Remix را به دلیل تقلب شرکت کننده گان لغو کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نینتندو مسابقات NES Remix را به دلیل تقلب شرکت کننده گان لغو کرد
[تصویر:  nesremixcontenst_610.jpg]
مدتی کوتاه پس از این که نینتندو NES REMIX را منتشر کرد، مسابقه ای را هم در رابطه با همین مورد در بازی برگزار کرد. در این مسابقه بازیکنان باید با حداکثر سرعت مرحله ی چهارم بازی که به نام Collect All The Coins معروف است را به اتمام برسانند اما متأسفانه این مسابقه به دلیل تقلب شرکت کنندگان لغو شد، آن ها در بازی کاری انجام می دادند که سرعت آن بیش تر شود.Koichi Hayashida، کارگردان این بازی، خبر برگزاری این مسابقه را در Miiverse اعلام کرد و دیروز هم طی بیانیه ای این مسابقه را کنسل کرد. وی از این بابت عذر خواهی می کند و می گوید:
نقل‌قول: سلام به همه ، از شما به علت شرکت کردن در این مسابقه بسیار ممنونیم. ما متوجه شده ایم که در بازی یک Exploit وجود دارد که با استفاده از آن می توان کاری کرد که بازی سریع تر شود. ما قصد داشتیم تا در این مسابقه عدالت را رعایت کنیم به همین دلیل  آن را تمام کردیم و به همین دلیل سریع ترین زمان را نیز اعلام نخواهیم کرد. ما می دانیم که شما زمان زیادی صرف کرده اید و تلاش زیادی هم کرده اید تا سریع ترین زمان را به دست آورید. ما جدا از شما عذر خواهی می کنیم و می دانیم که اکثریت شما عزیزان این بازی را به صورت منصفانه و بدون تقلب بازی کرده اید. ما از شما به خاطر این کار قدر دانی می کنیم.
بنابراین، زمانی که کمپانی نینتندو  فرد برنده را به رسمیت نشناسد، پس مسلما جایزه ای هم به او داده نخواهد شد. این Exploit باعث به وجود آمدن مشکلاتی در بازی می شود و در هنگام بازی کردن بازی چندین بار متوقف میشود.شما می توانید نقد و بررسی NES REMIX را در وبسایت معتبر game informer بخوانید

منبع