Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: فروش کم PS4 در آمریکا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در حالی که گرد وغبار ناشی از تعطیلات آخر سال در حال خوابیدن است آنالیز کننده های شرکت .Baird and co اعلام کردند کنسول تازه ساخت سونی با کمبود عرضه و سود کم مواجه است.
[تصویر:  PS4_with_controller_upright.jpg]
 با توجه به گزارشات فروشگاه GameStop این کنسول راه زیادی در پیش دارد تا به اصطلاح برنده جنگ , با کنسول مایکرو سافت باشد.
"PS4 سونی خیلی زود از جدول پر فروش ها کنار رفت چون دیگر کنسولی نبود که فروخته شود و فقط بعضی از گیمر ها آن را با قیمت نجومی از eBay خریداری کردند"
کالین سپاستین که در حال بررسی این فروش ها بوده و متوجه عرضه ی کم و تقاضای زیاد این کنسول شده است.آقای سپاستین اضافه کرد:
"این مانند مسابقه ی پایاپای دو اسب است که برای بهبود فناوری های سخت افزار و نرم افزار چیز مفیدی است پس سونی اگر بخواهد در این مسابقه اول شود باید بازار را در دست بگیرد"
همچنین ایشان اضافه کردند که انتظار دارند GameStop تا آخر امسال فروش بسیار زیادی از سخت افزار به دست آورد و تقاضای نرم افزار از آنها کم شود.

آیا سونی تا به اینجا موفق بوده؟ از اینجا به بعد چی؟ اینکه سونی می تواند بازار را به دست بگیرد یا نه باید بگوییم که مایکروسافت تجربه ی بالاتری در این امر ولی آیا سونی تسلیم خواهد شد؟مایکروسافت چه؟

منبع

 

 
همیشه قبل از ارسال خبر ، یه بار بخونش تا اشکالات تایپی بر طرف بشه...چند جا کلمات رو درست ننوشتی و حرف کم گذاشتی..
به جای خرده فروشی هم از فروشگاه استفاده کن[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
(01-06-2014, 02:08 PM)'Hamed Zahedi' نوشته است: [ -> ]همیشه قبل از ارسال خبر ، یه بار بخونش تا اشکالات تایپی بر طرف بشه...چند جا کلمات رو درست ننوشتی و حرف کم گذاشتی..
به جای خرده فروشی هم از فروشگاه استفاده کن[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]

 
با تشکر از شما متن اصلاح شد.


 
فقط یه چیزی . این رو من نباید میگفتم چون به اصطلاخ تگ خبرنگاری دارم و ممکنه یه جوری خوش به نظر نیاد ولی این جمله
نقل‌قول: PlayStation 4 has slight sales advantage in US following holiday supply issues
که شما متن رو ازش ترمه کردین یعنی : پی اس 4 با اختلاف کمی، فروش بیشتری در آمریکا داشت. دلیلش هم مشکلات رسوندن بسته ها توی آخر هفته بود. نه اینکه فروش پی اس  کم بوده، نه اتفاقا زیاد بوده ولی توی آمریکا ایکس باکس هم زیاد فروخته و این باعث شده فروش پی اس  4 خیلی زیادتر نباشه نسبت به ایمس باکس توی این منظقه. توی کل متن هم شما به فروش کم پی اس 4 اشاره داشتین که اشتباه بود. [img]images/smi/s0 (74).gif[/img]