اطلاعات جدید از Metal Gear Solid V - نسخهی قابل چاپ +- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com) +-- انجمن: آژانس خبری (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A2%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C) +--- انجمن: اخبار بازی ها (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7) +--- موضوع: اطلاعات جدید از Metal Gear Solid V (/Thread-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-Metal-Gear-Solid-V) |
اطلاعات جدید از Metal Gear Solid V - Gray Fox - 02-06-2014 Metal Gear Solid V Ground Zeroes : 1- دوربین ( Binoculars ) از ویژگی مارک کردن و علامت گذاری مفید تر خواهند بود که این ویژگی علامت گذاری را می توان از قسمت تنظیمات خاموش کرد. 2- گشت نگهبان ها بسیار گسترده تر از قبل و غیرقابل پیش بینی است. 3- خط دید بسیار با دقت است و به بازیبازان اجازه می دهد که از میله های تنگ زندان و میان جعبه ها تیر اندازی کنند. 4- Inventory اینبار بیشتر در دسترس است , فشار دادن دکمه یک بار اسلحه را عوض می کند و نگه داشتن آن باعث باز شدن صفحه ی Inventory می شود. 5- وقتی دیده شدید رنگی شدن صفحه نشان دهنده ی میزان مشکوک شدن دشمن به شماست ( که کجا پنهان شده اید ). 6- ویژگی Second Screen به بازیبازان اجازه می دهد که از موبایل یا تبلت خود به جای نقشه استفاده کنند و همچنین می توانند فایل های صوتی را اجرا کنند و اطلاعات مربوط به مرحله را ببینند. 7- شمارش معکوس زمانی که دیده می شوید از بین رفته است و با حذف این ویژگی ( دوست داشتنی ) گیمر ها باید به بی سیم دشمنان گوش دهند. 8- با توجه به Game Informer قابلیت صحنه آهسته یا Reflex Mode که موجب ناراحتی خیلی از طرفداران شده بود , حتی برای طرفداران خیلی قدیمی هم مناسب خواهد بود. بهتر است این قابلیت را زمانی خاموش کنید که اسلحه اسنیک آماده و هیچ مانع ای در راه او نیست. 9- هنگامی که از یک سرباز بازجویی می کنید ( در حالی که او را از پشت گرفته اید ) , هر اطلاعاتی که او درباره ی مهمات و اسلحه ها می دهد بر روی نقشه علامت گذاری می شود. 10- کنترل وسایل نقلیه مثل جیپ یا تانک بسیار لذت بخش است. 11- عادت کردن به صدای اسنیک مدتی طول می کشد اما با توجه به Game Informer آقای Kiefer Sutherland یک کار فوق العاده انجام داده است و به راحتی می توان احساسات را در صدای اسنیک فهمید. 12- GameInformer اعلام کرد که اعضای آن در 2 ساعت بازی را به اتمام رساندند , همچنین Konami اعلام کرد که تستر ها این بازی را در مدت 5 دقیقه به پایان رساندند. GI تایید کرد زمان بازی به خود بازیباز بستگی دارد. اتمام مامویت های اصلی و فرعی و جزییات دیگر طول خواهد کشید. 13- گرافیک در روز و با موتور گرافیکی Fox Engine بسیار فوق العاده است. که این کیفیت بر روی PS4 بهتر دیده می شود. 14- جمع آوری بسته های XOF که Skull Face آنها را از هلیکوپتر به پایین انداخته است موجب باز شدن مرحله ی اختصاصی آن پلتفرم می شود. Deja Vu یا Jamais Vu. 15- ماموریت Deja Vu در کمپ امگا یاد آور Shadow Moses در نسخه اول بازیست و میلر هم در Codec صحبت های خاطره انگیزی انجام می دهد. 16- در ماموریت Jamais Vu شما کنترل Raiden را برای مقابله با Snachers در دست می گیرد او شمشیری ندارد ولی سریعتر از Snake حرکت می کند. 17- ممکن است بعضی از گیمرها این بازی را به دلیل زمان کم گیم پلی تهیه نکنند اما کونامی اعلام کرد که طولانی بودن یک مقدمه مهم نیست و این طولانی بودن در سری تکراری شده است. 18- Game Informer اعلام کرد که Ground Zeroes یک عنوان بی نظیر است و مطمئنا بهترین در این سری خواهد شد. همچنین این نسخه نکات زیادی برای طرفداران خود دارد. Metal Gear Solid V The Phantom Pain : 1- وقتی درباره ی کما ی Big Boss پرسیده شد , کوجیما پاسخ داد : " شما باید Ground Zeroes را به اتمام برسانید تا همه چیز با هم جفت شوند. بله این همانگونه است. 2- در TPP , کوجیما می خواهد که شما تصور کنید هیچ وقت از جنگ سالم برنگشته اید . از دست دادن یک دست و یک چشم کافیست. 3- وسعت افغانستان در بازی " باور نکردنی " است. 4- موجودات در فضای بازی زیاد هستند از جمله : بز و گوسفند و ... و شما می توانید از آنها استفاده کنید برای دور زدن دشمنان. 5- برخلاف غول های سبک گردش آزاد , The Phantom Pain فقط دارای یک سرزمین نیست بلکه منطقه های بسیار وسیعی در آن دیده می شوند. 6- هر منطقه دارای سرباز دشمن نیست پس لازم نیست گیمر ها تمام مدت در نگرانی باشد. 7- در پایان Ground Zeroes یک منطقه هسته ای که توسط آفریقای جنوبی در سال 1977 رها شده , نشان داده می شود که به احتمال زیاد محل جدید Mother Base است به احتمال زیاد همان Outer Heaven خواهد بود. 8- برخلاف Ground Zeroes در The Phantom Pain شما می توانید سربازان را برای خدمت خود استخدام کنید. 9- پایگاه ها بسیار تعاملی تر از گذشته هستند و شما می توانید در اطراف آن به جست و جو بپردازید. شما می توانید پایگاه افراد دیگر را به صورت آنلاین ببینید. 10- همانطور که قبلا گفته شده بود , فایل های ذخیره ای و پیشرفت های شما در Ground Zeroes و ... همگی به The Phantom Pain منتقل خواهند شد که این برای کسانی که GZ را به طور کامل به اتمام رسانده اند در TPP مفید خواهد بود. Source RE: اطلاعات جدید از Metal Gear Solid V - Leon S. Kennedy - 02-06-2014 عجب اطلاعات جالبی امیدوارم هر چه سریعتر عنوان عرضه شود. به نظرم میتونه عنوانی بی نظیر باشه که تکرار نشده.[img]images/smi/s0 (24).gif[/img] RE: اطلاعات جدید از Metal Gear Solid V - Delsin Rowe - 02-06-2014 به نظرم یکی از افرادی که استحقاق خبرنگار شدن رو داره شمایی[img]images/smi/s0 (74).gif[/img] به نظرم هم اطلاعات و هم نگارشتون یه سر و گردن از بقیه بالا تره[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (83).gif[/img] ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- سخت منتظر این بازیم واقعا دست پخت استاد حرف نداره[img]images/smi/s0 (24).gif[/img] RE: اطلاعات جدید از Metal Gear Solid V - Leon S. Kennedy - 02-06-2014 (02-06-2014, 03:45 PM)'AMIR M13' نوشته است: به نظرم یکی از افرادی که استحقاق خبرنگار شدن رو داره شمایی[img]images/smi/s0 (74).gif[/img] به نظرم هم اطلاعات و هم نگارشتون یه سر و گردن از بقیه بالا تره[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (83).gif[/img] بله حرف شما کاملا صحیح است.اما ایشون برای خبرنگار شدن باید به مدیران اطلاع دهند تا اون ها صلاحیت ایشون رو بپذیرند. |