Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا
تاریخچه ی شرکت Ubisoft - نسخه‌ی قابل چاپ

+- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com)
+-- انجمن: انجمن های عمومی (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C)
+--- انجمن: گفت و گوی آزاد (https://forum.gamefa.com/Forum-%DA%AF%D9%81%D8%AA-%D9%88-%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF)
+--- موضوع: تاریخچه ی شرکت Ubisoft (/Thread-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE%DA%86%D9%87-%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-Ubisoft)



تاریخچه ی شرکت Ubisoft - Yashar - 08-21-2012

با سلام خدمت شما کاربران گران قدر سایت گیمفاConfused29:Confused29:
امروز تصمیم گرفتم تاریخچه ی شرکت یوب سافت رو براتون بذارم امیدوارم خوشتون بیادConfused25:
یوبی‌سافت

یوبی سافْت یکی از شرکت‌های ساخت و انتشار بازی است، این شرکت دارای امکاناتی پیشرفته‌است که قسمت اصلی آن در مونتریل کشور فرانسه قرار دارد. یوبیسافت دارای استودیوهایی در بیش از ۲۰ کشور مختلف جهان است که شامل استودیوهایی در تورنتو، منترال و شهر کبک، کانادا، بخارست، رومانی، بارسلونا، اسپانیا، شانگهای، چین، سنگاپور، کری، کارولینایی شمالی، ایالات متحده آمریکا، دوسلدورف، آلمان، صوفیه، بلغارستان، کازابلانکا، مراکش، سیدنی، استرالیا، میلان، ایتالیا، هند، سائوپائولو، برزیل و نقاط دیگر؛ در این بین از سال ۲۰۰۴ به بعد سومین شرکت مستقل بازی‌های رایانه‌ای اروپا و هفتمین شرکت مستقل در آمریکا بوده‌است.

[تصویر:  ubisoft_logo.jpg]

تاریخچه

۵ برادر از خانواده گیلموت شرکت یوبی سافت را در سال ۱۹۸۶ در فرانسه تاسیس کردند و طولی نکشید که ایو گیلموت قرارداد‌هایی با شرکت‌های بزرگی چون الکترونیک آرتز، Sierra On-Line و Micro Prose بست تا بازی‌های خود را در فرانسه پخش کند. در اواخر دهه ۸۰ یوبی سافت شروع به پیشرویی در بازارهایی از جمله ایالات متحده، بریتانیا و آلمان کرد. در سال۱۹۹۰ یوبی سافت ساخت بازی در خانه را ابتکار کرد که تا ۱۹۹۴ ادامه داشت پس از آن برادران گیلموت با همکاری یکدیگر استودیو مونتریل را در فرانسه تاسیس کردند که بعد از مدتی به عنوان مقر اصلی خود یا شعبه اصلیشان تبدیل کردند در همان سال شخصیت اصلی Rayman را طراحی کردند که این بازی تا سال ۲۰۰۶ از ستاره‌های بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آمد. (به عقیده برخی از گیمرها) شرکت یوبی سافت در سال ۱۹۹۶ به یک شرکت عمومی تبدیل شد تا یوبی سافت گسترش پیدا کند و این روند تا جایی ادامه پیدا کرد که استودیو‌هایی در شانگهایی چین و مونترال کانادا افتتاح کردند. در سال ۲۰۰۰ شرکت یوبی سافت استودیو بازی سازی آمریکایی را با نام RedStorm Entertainment (استودیو معروف به بازیهای Tom Clancy’s) را در Morrisville واقع در کارولینایی شمالی را خریداری کرد. قبل از دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ یوبی سافت شروع به خودنمایی در عرضه بازیهای آنلاین نظیر Uru: Ages Beyond Myst ,The Matrix Online کرد و بعد از آن عرضه اروپایی، چینی Ever Quest کرد. در سال ۲۰۰۱ شرکت آلمانی Blue Byte Software را خریداری کرد، در سال ۲۰۰۳ شرکت در بیش از ۲۰ کشور مختلف فعالیت می‌کرد، که ۹ تا از این استودیوها برای ساخت یا طراحی بودند. در همان سال یوبی سافت بازی‌های دنباله دار و برنده جوایز جشنواره‌های زیادی را بیرون داد. در سال ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۱ این شرکت در حال کسترش دامنه فروش خودش در دنیا بود. سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۱ از سالهای مهم شرکت یوبی سافت به شمار می‌رود، در این سال استودیوها و شرکت‌های معروف بازی سازی توسط یوبی سافت خریداری شدند و همچنین سایت UBI تاسیس و راه اندازی شد. در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ یوبی سافت شروع به گسترش شرکت و تبلیغات کرد. اماَ در ماه فوریه ۲۰۰۴ شرکت EA GAME، قصد خرید ۱۹٫۹٪ درصد سهام شرکت کردند که در همان زمان یوبی سافت در بیانیه‌ای اعلام کرد که ما فکر کرده بودیم آنها از روی خصومت می‌خواهند این خرید را بکنند، اما بعد از مطلع شدن از نیت EA از این فکر در آمدیم. یوبی سافت همچنان امتیاز Driver را در ژولای ۲۰۰۶ از آتاری با هزینه معادل ۱۹ میلیون یورو (۲۴ میلیون دلار آمریکا) خرید که این مبلغ برای امتیاز بازی، پوشش حقوقی، تکنولوژی بکار رفته و سرمایه‌هایی بالای آن بود. یوبی سافت مدتی مشهور به استفاده از ققل ضد کپی Starforce شده بود که درایور‌هایی بر روی سیستم نصب می‌کند و مشکوک به صدمه زدن به سخت‌افزارهای دستگاه با بعضی سیستم‌عامل‌های مرسوم است، این کار با Tom Clancy’s Splinter Cell: Chaos Theory شروع شد که در تاریخ دوم فوریه سال ۲۰۰۶ مشخص شد که با ویندوز XP 64bit سازگار نیست و در چهاردهم اپریل ۲۰۰۶ یوبی سافت بر اساس شکایات، دیگر از این قفل بر روی بازی‌هایش استفاده نکرد. در اوایل سال شروع این شرکت برنامه‌های آموزشی تفریحی برپا کرد. این شرکت برای برخی از کنسول‌ها همچون PC و آتاری شروع به ساخت بازی کرد. در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۰۸، یوبی سافت Massive Entertainment را از Activision Blizzard گرفت و از آن خود کرد.

[تصویر:  original.jpg]

بازی‌های ساخته شده

فرقه قاتلین
فرقه قاتلین ۲
فرقه قاتلین: انجمن برادری
فرقه قاتلین: مکاشفه ها
شاهزاده پارسی
شاهزاده پارسی: اشباح گذشته (Prince of Persia: Ghosts of the Past)
شاهزاده پارسی: شنهای فراموش شده (Prince of Persia: The Forgotten Sands)
Rainbow Six
Ghost Recon
اسپیلنترسل (Splinter Cell)
فارکرای
هم‌رزمان: بزرگراه جهنم (PC، پلی استیشن ۳، و ایکس باکس ۳۶۰)
Dark Messiah of Might and Magic: Elements (ایکس باکس ۳۶۰)
درایور (پلی استیشن ۳)
FarCry ۲ (PC، پلی استیشن ۳، و ایکس باکس ۳۶۰)
غبار (پلی استیشن ۳)
Heroes (TBA)
Lost (PC، پلی استیشن ۳، و ایکس باکس ۳۶۰)
Nitrobike (Wii)
No More Heroes (Wii)
Redsteel II (Working Title, Wii, release in late 2008)
Silent Hunter IV: U-Boat Mission (PC)
Tom Clancy's Air Combat (PC، پلی استیشن ۳، و ایکس باکس ۳۶۰)
Tom Clancy's EndWar (PC، پلی استیشن ۳، و ایکس باکس ۳۶۰)
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas ۲ (PC، پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰)
Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction (PC و ایکس باکس ۳۶۰)
آواتار (Avatar)

منبع:ویکی پدیا


RE: تاریخچه ی شرکت Ubisoft - Mr.Psycho - 02-04-2013

این اقا یاشار بد بخت این همه وقت گذاشته اینو ترجمه کرد.دلم نیومد نظر ندم!!:خیلی زحمت کشیدید.بازی هاشم شناختم.خیلی مفید بود!!!


RE: تاریخچه ی شرکت Ubisoft - grey joker - 02-04-2013

عالی بود ، ممنونم ، بهترین شرکتی که پیشرفتشو خودم دیدم Confused25:


RE: تاریخچه ی شرکت Ubisoft - Ruthless - 02-04-2013

Confused25:Confused25:
اساسین کرید بهترین بازیشه!!Confused25:Confused25:Confused37:


RE: تاریخچه ی شرکت Ubisoft - Best Gamer - 02-04-2013

(02-04-2013, 05:27 PM)مهدی ادیتوره نوشته است: Confused25:Confused25:
اساسین کرید بهترین بازیشه!!Confused25:Confused25:Confused37:

قبول دارم


RE: تاریخچه ی شرکت Ubisoft - msi - 05-01-2013

کی گفته ترجمه کرده این تاریخچه یوبیسافت رو برو گوگل سرچ کن کپی همین هست نیازی به ترجمه نیست که پر از این تاریخچه.


RE: تاریخچه ی شرکت Ubisoft - Farhan - 05-01-2013

(08-21-2012, 08:50 PM)'Yashar' نوشته است: با سلام خدمت شما کاربران گران قدر سایت گیمفاConfused29:Confused29:
امروز تصمیم گرفتم تاریخچه ی شرکت یوب سافت رو براتون بذارم امیدوارم خوشتون بیادConfused25:
یوبی‌سافت

یوبی سافْت یکی از شرکت‌های ساخت و انتشار بازی است، این شرکت دارای امکاناتی پیشرفته‌است که قسمت اصلی آن در مونتریل کشور فرانسه قرار دارد. یوبیسافت دارای استودیوهایی در بیش از ۲۰ کشور مختلف جهان است که شامل استودیوهایی در تورنتو، منترال و شهر کبک، کانادا، بخارست، رومانی، بارسلونا، اسپانیا، شانگهای، چین، سنگاپور، کری، کارولینایی شمالی، ایالات متحده آمریکا، دوسلدورف، آلمان، صوفیه، بلغارستان، کازابلانکا، مراکش، سیدنی، استرالیا، میلان، ایتالیا، هند، سائوپائولو، برزیل و نقاط دیگر؛ در این بین از سال ۲۰۰۴ به بعد سومین شرکت مستقل بازی‌های رایانه‌ای اروپا و هفتمین شرکت مستقل در آمریکا بوده‌است.

[تصویر:  ubisoft_logo.jpg]

تاریخچه

۵ برادر از خانواده گیلموت شرکت یوبی سافت را در سال ۱۹۸۶ در فرانسه تاسیس کردند و طولی نکشید که ایو گیلموت قرارداد‌هایی با شرکت‌های بزرگی چون الکترونیک آرتز، Sierra On-Line و Micro Prose بست تا بازی‌های خود را در فرانسه پخش کند. در اواخر دهه ۸۰ یوبی سافت شروع به پیشرویی در بازارهایی از جمله ایالات متحده، بریتانیا و آلمان کرد. در سال۱۹۹۰ یوبی سافت ساخت بازی در خانه را ابتکار کرد که تا ۱۹۹۴ ادامه داشت پس از آن برادران گیلموت با همکاری یکدیگر استودیو مونتریل را در فرانسه تاسیس کردند که بعد از مدتی به عنوان مقر اصلی خود یا شعبه اصلیشان تبدیل کردند در همان سال شخصیت اصلی Rayman را طراحی کردند که این بازی تا سال ۲۰۰۶ از ستاره‌های بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آمد. (به عقیده برخی از گیمرها) شرکت یوبی سافت در سال ۱۹۹۶ به یک شرکت عمومی تبدیل شد تا یوبی سافت گسترش پیدا کند و این روند تا جایی ادامه پیدا کرد که استودیو‌هایی در شانگهایی چین و مونترال کانادا افتتاح کردند. در سال ۲۰۰۰ شرکت یوبی سافت استودیو بازی سازی آمریکایی را با نام RedStorm Entertainment (استودیو معروف به بازیهای Tom Clancy’s) را در Morrisville واقع در کارولینایی شمالی را خریداری کرد. قبل از دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ یوبی سافت شروع به خودنمایی در عرضه بازیهای آنلاین نظیر Uru: Ages Beyond Myst ,The Matrix Online کرد و بعد از آن عرضه اروپایی، چینی Ever Quest کرد. در سال ۲۰۰۱ شرکت آلمانی Blue Byte Software را خریداری کرد، در سال ۲۰۰۳ شرکت در بیش از ۲۰ کشور مختلف فعالیت می‌کرد، که ۹ تا از این استودیوها برای ساخت یا طراحی بودند. در همان سال یوبی سافت بازی‌های دنباله دار و برنده جوایز جشنواره‌های زیادی را بیرون داد. در سال ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۱ این شرکت در حال کسترش دامنه فروش خودش در دنیا بود. سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۱ از سالهای مهم شرکت یوبی سافت به شمار می‌رود، در این سال استودیوها و شرکت‌های معروف بازی سازی توسط یوبی سافت خریداری شدند و همچنین سایت UBI تاسیس و راه اندازی شد. در سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ یوبی سافت شروع به گسترش شرکت و تبلیغات کرد. اماَ در ماه فوریه ۲۰۰۴ شرکت EA GAME، قصد خرید ۱۹٫۹٪ درصد سهام شرکت کردند که در همان زمان یوبی سافت در بیانیه‌ای اعلام کرد که ما فکر کرده بودیم آنها از روی خصومت می‌خواهند این خرید را بکنند، اما بعد از مطلع شدن از نیت EA از این فکر در آمدیم. یوبی سافت همچنان امتیاز Driver را در ژولای ۲۰۰۶ از آتاری با هزینه معادل ۱۹ میلیون یورو (۲۴ میلیون دلار آمریکا) خرید که این مبلغ برای امتیاز بازی، پوشش حقوقی، تکنولوژی بکار رفته و سرمایه‌هایی بالای آن بود. یوبی سافت مدتی مشهور به استفاده از ققل ضد کپی Starforce شده بود که درایور‌هایی بر روی سیستم نصب می‌کند و مشکوک به صدمه زدن به سخت‌افزارهای دستگاه با بعضی سیستم‌عامل‌های مرسوم است، این کار با Tom Clancy’s Splinter Cell: Chaos Theory شروع شد که در تاریخ دوم فوریه سال ۲۰۰۶ مشخص شد که با ویندوز XP 64bit سازگار نیست و در چهاردهم اپریل ۲۰۰۶ یوبی سافت بر اساس شکایات، دیگر از این قفل بر روی بازی‌هایش استفاده نکرد. در اوایل سال شروع این شرکت برنامه‌های آموزشی تفریحی برپا کرد. این شرکت برای برخی از کنسول‌ها همچون PC و آتاری شروع به ساخت بازی کرد. در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۰۸، یوبی سافت Massive Entertainment را از Activision Blizzard گرفت و از آن خود کرد.

[تصویر:  original.jpg]

بازی‌های ساخته شده

فرقه قاتلین
فرقه قاتلین ۲
فرقه قاتلین: انجمن برادری
فرقه قاتلین: مکاشفه ها
شاهزاده پارسی
شاهزاده پارسی: اشباح گذشته (Prince of Persia: Ghosts of the Past)
شاهزاده پارسی: شنهای فراموش شده (Prince of Persia: The Forgotten Sands)
Rainbow Six
Ghost Recon
اسپیلنترسل (Splinter Cell)
فارکرای
هم‌رزمان: بزرگراه جهنم (PC، پلی استیشن ۳، و ایکس باکس ۳۶۰)
Dark Messiah of Might and Magic: Elements (ایکس باکس ۳۶۰)
درایور (پلی استیشن ۳)
FarCry ۲ (PC، پلی استیشن ۳، و ایکس باکس ۳۶۰)
غبار (پلی استیشن ۳)
Heroes (TBA)
Lost (PC، پلی استیشن ۳، و ایکس باکس ۳۶۰)
Nitrobike (Wii)
No More Heroes (Wii)
Redsteel II (Working Title, Wii, release in late 2008)
Silent Hunter IV: U-Boat Mission (PC)
Tom Clancy's Air Combat (PC، پلی استیشن ۳، و ایکس باکس ۳۶۰)
Tom Clancy's EndWar (PC، پلی استیشن ۳، و ایکس باکس ۳۶۰)
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas ۲ (PC، پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰)
Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction (PC و ایکس باکس ۳۶۰)
آواتار (Avatar)

منبع:ویکی پدیا

 
خسته نشی یکوقت نوشتی  تو ویکی پدیا اومد بالا کپی کردی اینجا؟![img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (45).gif[/img]


RE: تاریخچه ی شرکت Ubisoft - AMIR-GAMER - 05-01-2013

فکر کنم قدیمیه چون یاشار خیلی وقته نی[img]images/smi/s0 (38).gif[/img]