Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا
نبرد البرت واسکر و لئون و... - نسخه‌ی قابل چاپ

+- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com)
+-- انجمن: انجمن های عمومی (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C)
+--- انجمن: گفت و گوی آزاد (https://forum.gamefa.com/Forum-%DA%AF%D9%81%D8%AA-%D9%88-%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF)
+--- موضوع: نبرد البرت واسکر و لئون و... (/Thread-%D9%86%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D9%84%D8%A8%D8%B1%D8%AA-%D9%88%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D8%B1-%D9%88-%D9%84%D8%A6%D9%88%D9%86-%D9%88)



نبرد البرت واسکر و لئون و... - Mr.Payne - 09-06-2012

با سلام
امروز می خوام یک قسمت هیجان انگیز دز انیمیشن رو براتون تعریف کنم .
این فسمت بسیار زیبا می باشد .
البرت واسکر دوباره زنده می شود و جهان زا در دست می گیرد . در اخر انیمیشن شاهد نبردی مثل فیلم انقلاب ماتریکس خواهیم بود که اول با تفنگ و بعد مشت .


RE: نبرد البرت واسکر و لئون و... - Yashar - 09-07-2012

باید جوری طراحی کنید که اول شخصیت های خوب بسیار کتک بخوردند به صورتی که درحال مردن هستند بعد یه دفعه به خودشون میان و پدر وسکر رو در میارنConfused25:


RE: نبرد البرت واسکر و لئون و... - FARDAD.MG13 - 09-07-2012

(09-07-2012, 12:29 AM)Yashar نوشته است: باید جوری طراحی کنید که اول شخصیت های خوب بسیار کتک بخوردند به صورتی که درحال مردن هستند بعد یه دفعه به خودشون میان و پدر وسکر رو در میارنConfused25:

اینجوری که میشه فیلم هندیConfused43:


RE: نبرد البرت واسکر و لئون و... - Yashar - 09-07-2012

(09-07-2012, 03:16 AM)FARDAD.MG13 نوشته است:
(09-07-2012, 12:29 AM)Yashar نوشته است: باید جوری طراحی کنید که اول شخصیت های خوب بسیار کتک بخوردند به صورتی که درحال مردن هستند بعد یه دفعه به خودشون میان و پدر وسکر رو در میارنConfused25:

اینجوری که میشه فیلم هندیConfused43:

نه دیگه فیلم هندیConfused45:Confused45:Confused45:Confused45:Confused45:Confused45:
آخه اینطوری تاثیرش رو مخاطب بیشترهConfused25:
یا یکی از شخصیت ها بمیره هم خیلی خوب میشهConfused25:


RE: نبرد البرت واسکر و لئون و... - GamerStation - 09-07-2012

ليون وسكر رو خورد و خاكشير مي كنه Confused25: