![]() |
Hideo Kojima درباره میزان سختی عنوان MGS V: The Phantom Pain صحبت کرده است - نسخهی قابل چاپ +- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com) +-- انجمن: آژانس خبری (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A2%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C) +--- انجمن: اخبار بازی ها (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7) +--- موضوع: Hideo Kojima درباره میزان سختی عنوان MGS V: The Phantom Pain صحبت کرده است (/Thread-Hideo-Kojima-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%85%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%AE%D8%AA%DB%8C-%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-MGS-V-The-Phantom-Pain-%D8%B5%D8%AD%D8%A8%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA) |
Hideo Kojima درباره میزان سختی عنوان MGS V: The Phantom Pain صحبت کرده است - The Last Guardian - 08-14-2015 به تازگی آقای Hideo Kojima درباره میزان سختی عنوان مورد انتظار Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، صحبت کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر، در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید. ![]() اگر علاقه مند هستید که مقایسه ای میان درجه سختی بازی های Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و Ground Zeroes، انجام گیرد باید به شما بگوییم که خود Hideo Kojima، این کار را به تازگی انجام داده است و در حساب توییتر خود، این دو عنوان را از نظر درجه سختی مقایسه کرده است.
نقلقول: او ادامه داد:
نقلقول: همانطور که می دانید، بازیکنان برای مخفی کاری در عنوان Ground Zeroes با محدودیت مواجه می شدند. به این علت که فضای بازی کوچک بود و راه های کمی برای وارد شدن یا فرار در اختیار بازیکن قرار داشت. بنابراین، بازیکنان گزینه های محدودی داشتند. در سمت دیگر، عنوان مورد انتظار Metal Gear Solid V: The Phantom Pain آزادی عمل زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد و این موضوع، بسیار خوشحال کننده است. منبع |