Hideo Kojima درباره میزان سختی عنوان MGS V: The Phantom Pain صحبت کرده است - نسخهی قابل چاپ +- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com) +-- انجمن: آژانس خبری (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A2%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C) +--- انجمن: اخبار بازی ها (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7) +--- موضوع: Hideo Kojima درباره میزان سختی عنوان MGS V: The Phantom Pain صحبت کرده است (/Thread-Hideo-Kojima-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%85%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%AE%D8%AA%DB%8C-%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86-MGS-V-The-Phantom-Pain-%D8%B5%D8%AD%D8%A8%D8%AA-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA) |
Hideo Kojima درباره میزان سختی عنوان MGS V: The Phantom Pain صحبت کرده است - The Last Guardian - 08-14-2015 به تازگی آقای Hideo Kojima درباره میزان سختی عنوان مورد انتظار Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، صحبت کرده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر، در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید. اگر علاقه مند هستید که مقایسه ای میان درجه سختی بازی های Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و Ground Zeroes، انجام گیرد باید به شما بگوییم که خود Hideo Kojima، این کار را به تازگی انجام داده است و در حساب توییتر خود، این دو عنوان را از نظر درجه سختی مقایسه کرده است.
نقلقول: او ادامه داد:
نقلقول: همانطور که می دانید، بازیکنان برای مخفی کاری در عنوان Ground Zeroes با محدودیت مواجه می شدند. به این علت که فضای بازی کوچک بود و راه های کمی برای وارد شدن یا فرار در اختیار بازیکن قرار داشت. بنابراین، بازیکنان گزینه های محدودی داشتند. در سمت دیگر، عنوان مورد انتظار Metal Gear Solid V: The Phantom Pain آزادی عمل زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد و این موضوع، بسیار خوشحال کننده است. منبع |