![]() |
Shuhei Yoshida دربارهی ضعف در بازاریابی Until Dawn توضیح میدهد - نسخهی قابل چاپ +- Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا (https://forum.gamefa.com) +-- انجمن: آژانس خبری (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A2%DA%98%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C) +--- انجمن: اخبار بازی ها (https://forum.gamefa.com/Forum-%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7) +--- موضوع: Shuhei Yoshida دربارهی ضعف در بازاریابی Until Dawn توضیح میدهد (/Thread-Shuhei-Yoshida-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87%E2%80%8C%DB%8C-%D8%B6%D8%B9%D9%81-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-Until-Dawn-%D8%AA%D9%88%D8%B6%DB%8C%D8%AD-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%AF%D9%87%D8%AF) |
Shuhei Yoshida دربارهی ضعف در بازاریابی Until Dawn توضیح میدهد - B.A.T - 09-23-2015 بازی ترسناک و درام تعاملی Until Dawn در ماه آگست عرضه شد و بازخوردهای خوبی از منتقدان مختلف دریافت کرد. این عنوان به اندازهای خوب بود که یک اثر به یاد ماندنی تلقی شود اما به نظر مدیر کل کمپانی سونی، آقای Shuhei Yoshida بازاریابی یا Marketing خوبی برای این بازی انجام نشده و آن طور که باید جدی گرفته نشده است. برای خواندن ادامهی خبر همراه گیمفا باشید. آقای یوشیدا ابتدا صحبت هایش را با موقعیتهای عرضه در هر منطقه و چگونگی برنامه ریزی آنها آغاز میکند: نقلقول: او همچنین در مورد بازاریابی اضافه برای بازیهایی که نقدهای مثبت دیافت میکنند توضیح داد: نقلقول: |